Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Communicatiekunde

< Terug naar Management & Economie
Onderwerpen
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

De witte media - Katleen De Ridder - ISBN: 9789020985733

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
ZAKELIJKE COMMUNICATIE 1 - D. Janssen; Dennis Janssen - ISBN: 9789001432744
book
Order now

ZAKELIJKE COMMUNICATIE 1

D. Janssen; Dennis Janssen

(Nederlands, Paperback, 29-08-2007)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 58,95
Genre: Communicatiekunde
Zakelijke communicatie is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs die hun communicatieve competenties verder willen ontwikkelen. De verschillende domeinen van mondelinge en schriftelijke communicatie komen in afzonderlijke modules aan de orde. Daarbij wordt theorie afgewisseld met praktische a... Lees verder
2
Accountability - Cathelijne Janssen - ISBN: 9789491560392
book
Order now

Accountability

Cathelijne Janssen

(Nederlands, Paperback, 23-03-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van ... Lees verder
3
Adviesvaardigheden - Carla Schr&Atilde;&para;er; Marieta Koopmans - ISBN: 9789058717900
book
Order now

Adviesvaardigheden

Carla Schröer; Marieta Koopmans

(Nederlands, Losbladig, 31-07-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 15,95
Genre: Communicatiekunde
Deze waaier staat boordevol slimme checklists die elke adviseur goed kan gebruiken. Wat zijn je rollen als adviseur? Welke gespreksstijlen kun je hanteren? Hoe ga je om met veranderingen en weerstand? Ook het krachtenveld van de adviseur komt aan bod, de interventies die je kunt inzetten en de wijze... Lees verder
4
Argumenteren - Aafke Moons; Marcel Heerink; Jessica Rijnboutt - ISBN: 9789043019361
book
Order now

Argumenteren

Aafke Moons; Marcel Heerink; Jessica Rijnboutt

(Nederlands, Paperback, 31-01-2018)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,95
Genre: Communicatiekunde
Argumenteren is overal. Bij de student die verslag moet doen van een project met een overtuigende presentatie, bij de verkoopster die je helpt bij het uitzoeken van een nieuw shirt, bij de onderzoeker die een advies moet opstellen. Je wordt ermee overspoeld als je tv kijkt - met reclames, documentai... Lees verder
5
Beeldtaal - Laetitia Smit; Willem Koetsenruijter; Jaap de Jong; Jos van den Broek - ISBN: 9789462365155
book
Order now

Beeldtaal

Laetitia Smit; Willem Koetsenruijter; Jaap de Jong; Jos van den Broek

(Nederlands, Paperback, 09-11-2017)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 38,95
Genre: Communicatiekunde
Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Iedereen die wel eens een pagina voor een tijdschrift bedenkt, een powerpointpresentatie maakt, een brochure schrijft, een presentatie voor een poster moet maken of een idee voor een infographic moet verzinnen, komt vergelijkbare vragen tegen: W... Lees verder
6
Boeien! - Reinoud van Rooij - ISBN: 9789081803908
book
Order now

Boeien!

dé handleiding voor succesvolle presentaties

Reinoud van Rooij

(Nederlands, Paperback, 02-06-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,95
Genre: Communicatiekunde
Hoe breng je een boodschap op zo'n manier dat mensen geïnspireerd raken, enthousiast worden en in beweging komen? Is dat slechts weggelegd voor een select aantal bevlogen talenten of kunnen we dat allemaal leren? Goed nieuws: boeiend presenteren is een vaardigheid en die kun je net zoals fietsen... Lees verder
7
Communicatie - Ben Warner - ISBN: 9789081715188
book
Order now

Communicatie

een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Ben Warner

(Nederlands, Paperback, 09-01-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Communicatiekunde
'Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken' door communicatieadviseur Ben Warner is een ongewoon boek voor deze vakwereld. Geen leerboek, geen handboek, maar een empiriografie, zoals de schrijver het zelf noemt. Een brede beschouwing over het vak communicatie met een meng... Lees verder
8
Communicatiekragt - Bert Pol; Fia Sanders; Loes Hekkens - ISBN: 9789059318564
book
Order now

Communicatiekragt

wat managers bestuurders en beleidsmedewerkers van communicatie mogen verwachten

Bert Pol; Fia Sanders; Loes Hekkens

(Nederlands, Paperback, 11-09-2012)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 25,95 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Communicatiekragt? Dat schrijf je toch met 'ch'? In de titel van dit boek maken de schrijvers gebruik van het psychologisch mechanisme disrupt then reframe. Deze 'schrijffout' haalt mensen uit hun routine of automatisme en zet hen daarna op het gewenste spoor, namelijk het lezen van dit boek over co... Lees verder
9
Communicatiekunde - Arno van Doorn; Desiree van Osch - ISBN: 9789085060024
book
Order now

Communicatiekunde

inleiding tot het beroep van communicatiekundige

Arno van Doorn; Desiree van Osch

(Nederlands, Paperback, 10-11-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 37,50
Genre: Communicatiekunde
In Communicatiekunde wordt de diversiteit van het vak communicatiekunde uitgebreid belicht en geïllustreerd aan de hand van voorbeelden en casussen uit het werkveld.Aan de orde komen: communicatiegereedschap en niveau's, organisationele en interne communicatie, en communicatie-onderzoek en... Lees verder
10
Communicatieonderzoek - M. Hogendoorn - ISBN: 9789046900826
book

Communicatieonderzoek

een strategisch instrument

M. Hogendoorn

(Nederlands, Paperback, 05-06-2008)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 29,50 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Bewust of onbewust maakt vrijwel iedere organisatie gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Toch vraagt men zich vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel resulteert vaak in het doen of laten doen van communicatieonderzoek.Dit boek i... Lees verder
11
Communicatieonderzoek - Marius Hogendoorn - ISBN: 9789046902806
book
Order now

Communicatieonderzoek

een strategisch instrument

Marius Hogendoorn

(Nederlands, Paperback, 11-11-2011)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 33,50
Genre: Communicatiekunde
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel kan resulteren in het (laten) doen van communicatieonderzoek. Onderzoek vormt zo de basis voor meer ge... Lees verder
12
Basisboek communiceren - O. Severijnen; M. Bakker; N. Pas - ISBN: 9789006951103
book
Order now

Basisboek communiceren

O. Severijnen; M. Bakker; N. Pas

(Nederlands, Paperback, 16-09-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 55,00
Genre: Communicatiekunde
Goede communicatietechnieken zijn in elke functie van essentieel belang. Het 'Basisboek communiceren' helpt u bij het ontwikkelen van een eigen communicatiestrategie. Deze herziene druk van 'Basisboek Communiceren' is geactualiseerd zonder iets van zijn gebruiksgemak in te leveren. De communicatieve... Lees verder
13
100% consistent - Susan Sukkel; Mark van Vuuren; Bas van Glabbeek; Ilse van Ravenstein - ISBN: 9789081778411
book
Order now

100% consistent

de impact van impliciete communicatie

Susan Sukkel; Mark van Vuuren; Bas van Glabbeek; Ilse van Ravenstein

(Nederlands, Paperback, 05-07-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,95
Genre: Communicatiekunde
Iedereen kent ze wel: de pijnlijke voorbeelden van organisaties die het één zeggen en het ander doen. Zo'n gapend gat tussen expliciete en impliciete communicatie is funest voor geloofwaardigheid en vertrouwen. Want gedrag, sturing, processen en ook de fysieke omgeving 'zeggen' indirect wat een orga... Lees verder
14
Basisboek crossmedia concepting - Daphne Dijkerman; Indira Reynaert - ISBN: 9789059317956
book
Order now

Basisboek crossmedia concepting

Daphne Dijkerman; Indira Reynaert

(Nederlands, Paperback, 30-05-2012)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 34,50
Genre: Communicatiekunde
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.Basisboek crossmedia concepting geeft een eers... Lees verder
15
Cultuurbepaalde communicatie - Youssef Azghari - ISBN: 9789024417162
book
Order now

Cultuurbepaalde communicatie

waarden en belangen van passieve en actieve culturen

Youssef Azghari

(Nederlands, Paperback, 29-07-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,95
Genre: Interculturele communicatie
Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe je de dialoog met de ander kunt verbeteren. Het start vanuit de hypothese dat westerse en oosterse culturen vanuit hun filosofische of religieuze kernwaarde bijdragen aan een actieve of passieve houding van hun cultuurdragers. Deze houding wordt beïnvloed door... Lees verder
16
De anamnese - Franc M&Atilde;&frac14;ller - ISBN: 9789078596035
book
Order now

De anamnese

een praktische handleiding voor het afnemen van het homeopathisch consult

Franc Müller

(Nederlands, Paperback, 08-03-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 17,95
Genre: Communicatiekunde
De Anamnese beschrijft de volledige gang van zaken tijdens de anamnese zoals die tijdens een homeopatische behandeling wordt afgenomen. Omdat de homeopatische anamnese een van de meest uitgebreide anamneses is in de gezondheidszorg en zowel vragen op mentaal, emotioneel en fysiek niveau omvat, is di... Lees verder
17
Cruciale dialogen - Johan Roels - ISBN: 9789044129410
book

Cruciale dialogen

het dagdagelijks beleven van 'Creatieve Wisselwerking'

Johan Roels

(Nederlands, Paperback, 26-02-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 35,00 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Over het boek Hoe voer je een succesvolle cruciale dialoog? Hoe vermijd je dat een dialoog tot een monoloog, een debat, een discussie of een plat gesprek verwordt? Hoe verkrijg je van iedereen het nodige engagement om problemen op te lossen? Hoe hef je barrières op die verandering in de weg staan? H... Lees verder
18
DIF 3 - ISBN: 9789080865440
book
Order now

DIF 3

(Nederlands, Paperback, 24-03-2011)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 24,90
Genre: Journalistiek
* Interview met een spraakmakende Nederlander die de laatste jaren veelvuldig in het nieuws was en die nu voor het eerst in gesprek gaat. Met Dif. * Het einde van de Verenigde Staten: interviews met Noam Chomsky en Charles Kupchan, een fotoreportage van Otto Snoek in Orlando en nog veel meer. * de... Lees verder
19
Digitaal Communiceren - ISBN: 9789013080711
book
Order now

Digitaal Communiceren

over de veranderingen in een vakgebied

(Nederlands, Paperback, 23-11-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 41,50
Genre: Communicatiekunde
In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale media. Daarmee is ook het werk van de communicatieprofessional veranderd. Hij heeft te maken met een (ver-)andere(nde) consument, andere media en communi... Lees verder
20
DeDocentcoach - Inge van Erkel - ISBN: 9789000315079
book

DeDocentcoach

social media in het onderwijs voor en door de docent

Inge van Erkel

(Nederlands, Paperback, 23-02-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 15,00 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Docenten krijgen steeds meer te maken met LinkedIn, Twitter, Facebook, Prezi en Google+, maar vaak weten ze niet hoe ze hier het beste mee om kunnen gaan. Wat zijn social media en waar zijn ze voor bedoeld? Wanneer moet je social media stimuleren of weigeren? En hoe kun je social media het beste in ... Lees verder
21
Effectief deelnemen aan beurzen - T. Wesselius; M. Bos; Marten Bos - ISBN: 9789014073408
book
Order now

Effectief deelnemen aan beurzen

T. Wesselius; M. Bos; Marten Bos

(Nederlands, Paperback, 27-06-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 45,50
Genre: Communicatiekunde
Beursdeelname bezorgt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen er effectief door. Er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. En waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel. Tenm... Lees verder
22
De empathiefactor - Marie Miyashiro; Marie R. Miyashiro - ISBN: 9789047005186
book
Order now

De empathiefactor

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Marie Miyashiro; Marie R. Miyashiro

(Nederlands, Paperback, 14-06-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 26,00
Genre: Communicatiekunde
Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties 'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als pers... Lees verder
23
Argumentatie en debat - Jean H.M. Wagemans; Daniel Schut - ISBN: 9789462364233
book
Order now

Argumentatie en debat

Jean H.M. Wagemans; Daniel Schut

(Nederlands, Paperback, 17-09-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,50
Genre: Communicatiekunde
Wat gebeurt er als je de theorie en de praktijk van het debatteren bij elkaar brengt? Argumentatie en debat vormt een antwoord op deze vraag. De auteurs combineren theoretische inzichten over argumentatie met strategische aanwijzingen voor het voeren van debatten. De uitleg hiervan wordt ondersteund... Lees verder