Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Communicatiekunde

< Terug naar Management & Economie
Onderwerpen
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

De witte media - Katleen De Ridder - ISBN: 9789020985733

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
81
Offertes schrijven die scoren - Mariet Hermans - ISBN: 9789046903643
book
Order now

Offertes schrijven die scoren

Mariet Hermans

(Nederlands, Paperback, 05-04-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 22,50
Genre: Communicatiekunde
Ondernemers zijn voortdurend bezig om opdrachten binnen te halen. Een belangrijk middel daarbij is een wervende offerte. Hoe kun je een offerte zo schrijven dat een klant jou de opdracht gunt?In Offertes schrijven die scoren laat de auteur zien hoe je offertes schrijft die zich onde... Lees verder
82
De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie - Karel A. Winkelaar - ISBN: 9789079624072
book

De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie

Karel A. Winkelaar

(Nederlands, Paperback, 04-04-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 48,50 (onder voorbehoud)
Genre: PR & voorlichting,
'De communicatieadviseur - op een strategische positie in de organisatie' maakt waar wat de titel belooft: dit boek helpt professionele communicatiebeoefenaren die plek te verwerven waar ze een wezenlijke bijdrage aan beleid en resultaat van een organisatie kunnen leveren. Dit is het eerste boek dat... Lees verder
83
Verbaal judo - Hennie de Kler - ISBN: 9789058716606
book
Order now

Verbaal judo

nooit meer met je mond vol tanden

Hennie de Kler

(Nederlands, Paperback, 27-10-2017)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Communicatiekunde
Wie heeft dat nu niet? Plotseling met je mond vol tanden staan. Door een vraag of opmerking die op het eerste gehoor redelijk overkomt, maar die toch wat onderhuidse kriebels veroorzaakt. Want hoe aardig zo'n opmerking ook lijkt, het is toch een bedekte verbale aanval. Merk je de ondertoon in opmerk... Lees verder
84
Storypower - Johanna Muis; Annet Scheringa - ISBN: 9789491560354
book

Storypower

verhalen die je organisatie veranderen

Johanna Muis; Annet Scheringa

(Nederlands, Paperback, 22-03-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 32,50 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Mensen worstelen wat af in organisatieverandering: * leiders en verandermanagers die geen inzicht hebben in wat medewerkers echt vinden en - vooral - voelen; * medewerkers die geen idee hebben welke richting het uit gaat en of het deze keer echt menens is; * communicatieprofessionals die mogelijkhed... Lees verder
85
Sociale media in het hoger onderwijs - Caroline Essink-Matzinger; Anne ten Ham - ISBN: 9789023250982
book

Sociale media in het hoger onderwijs

samen slim

Caroline Essink-Matzinger; Anne ten Ham

(Nederlands, Paperback, 01-03-2017)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Facebook, Twitter, YouTube, een collegezaal vol gepiep, oplichtende schermpjes en gefocuste (of van de les afgeleide?) gebruikers. Zo ziet een volkomen normale lesomgeving eruit op het hedendaagse hbo. Als docent kun je je er aan storen of zelfs het gebruik ervan verbieden. Maar waarom niet de gad... Lees verder
86
Acquisitie op zak - Roderik van der Meulen; Nienke Verhoeven - ISBN: 9789058717801
book
Order now

Acquisitie op zak

zo haal je die opdracht binnen

Roderik van der Meulen; Nienke Verhoeven

(Nederlands, Losbladig, 15-03-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 17,95
Genre: Communicatiekunde
Wil je weten hoe je acquisitie professioneel aanpakt? Commerciële kansen beter benutten? Of misschien gewoon meer opdrachten binnenhalen? Acquisitie op zak leert je hoe je dat doet. Je krijgt een helder overzicht van het acquisitieproces met heel veel praktische tips waarmee je direct aan de slag ... Lees verder
87
DeDocentcoach - Inge van Erkel - ISBN: 9789000315079
book

DeDocentcoach

social media in het onderwijs voor en door de docent

Inge van Erkel

(Nederlands, Paperback, 23-02-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 15,00 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Docenten krijgen steeds meer te maken met LinkedIn, Twitter, Facebook, Prezi en Google+, maar vaak weten ze niet hoe ze hier het beste mee om kunnen gaan. Wat zijn social media en waar zijn ze voor bedoeld? Wanneer moet je social media stimuleren of weigeren? En hoe kun je social media het beste in ... Lees verder
88
Cruciale dialogen - Johan Roels - ISBN: 9789044129410
book

Cruciale dialogen

het dagdagelijks beleven van 'Creatieve Wisselwerking'

Johan Roels

(Nederlands, Paperback, 26-02-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 35,00 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Over het boek Hoe voer je een succesvolle cruciale dialoog? Hoe vermijd je dat een dialoog tot een monoloog, een debat, een discussie of een plat gesprek verwordt? Hoe verkrijg je van iedereen het nodige engagement om problemen op te lossen? Hoe hef je barrières op die verandering in de weg staan? H... Lees verder
89
De nieuwsfabriek - Rob Wijnberg - ISBN: 9789023477587
book

De nieuwsfabriek

hoe de media ons wereldbeeld vervormen

Rob Wijnberg

(Nederlands, Paperback, 14-02-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 15,00 (onder voorbehoud)
Genre: Journalistiek
Journalistiek is verworden tot een ordinaire nieuwsfabriek, waar kijkcijfers, lezersaantallen, advertentie-inkomsten en winstgevendheid gelden als onbetwiste graadmeters voor succes. De bedoeling is om burgers permanent gebiologeerd te houden met spectaculaire, vermakelijke of anderszins aandachttre... Lees verder
90
Accountability - Cathelijne Janssen - ISBN: 9789491560392
book
Order now

Accountability

Cathelijne Janssen

(Nederlands, Paperback, 23-03-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van ... Lees verder
91
Ben ik zo duidelijk? - Marloes Abrahamse; Marieta Koopmans - ISBN: 9789058715975
book
Order now

Ben ik zo duidelijk?

communicatietips

Marloes Abrahamse; Marieta Koopmans

(Nederlands, Losbladig, 28-11-2018)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 15,95
Genre: Communicatiekunde
Langs elkaar heen praten, onhandig woordgebruik, verkeerde lichaamshouding.Er kan nogal wat misgaan in de communicatie. Daarom vind je in deze waaier debasisregels voor goede communicatie overzichtelijk bij elkaar. Van misverstanden in de communicatie tot het voeren van een slechtnieuwsges... Lees verder
92
De eerste interviews - Coen Brummer; C.K. Elout - ISBN: 9789035250659
book

De eerste interviews

de negentiende-eeuwse vraaggesprekken van een journalistiek pionier

Coen Brummer; C.K. Elout

(Nederlands, Paperback, 22-01-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Journalistiek
DE EERSTE INTERVIEWSDe negentiende-eeuwse vraaggesprekken van een journalistiek pionierLang voordat het voor journalisten gebruikelijk was om publieke figuren kritisch te ondervragen, interviewde parlementair journalist C.K. Elout zwaargewichten uit het Nederlandse politieke land... Lees verder
93
Speechwell - Norbert Netten - ISBN: 9789045313962
book
Order now

Speechwell

praktijkgids voor het maken van krachtige zakelijke presentaties

Norbert Netten

(Nederlands, Gebonden, 15-01-2013)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Sommige mensen vinden het moeilijk, terwijl anderen het juist graag doen: het houden van een presentatie. Allen hebben echter één gemeenschappelijk doel: dat hun boodschap goed overkomt bij de toehoorders. Speechwell® is de eerste volledig methode die garandeert dat je presentatie je toehoorders ber... Lees verder
94
Een prijsvraag als communicatiemiddel - Marten Waardenburg - ISBN: 9789491560330
book
Order now

Een prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg

(Nederlands, Paperback, 23-02-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDEL Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. I... Lees verder
95
Communicatie - Ben Warner - ISBN: 9789081715188
book
Order now

Communicatie

een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Ben Warner

(Nederlands, Paperback, 09-01-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Communicatiekunde
'Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken' door communicatieadviseur Ben Warner is een ongewoon boek voor deze vakwereld. Geen leerboek, geen handboek, maar een empiriografie, zoals de schrijver het zelf noemt. Een brede beschouwing over het vak communicatie met een meng... Lees verder
96
Handboek kerk en social media - Eric van den Berg; Frank G. Bosman - ISBN: 9789023926504
book
Order now

Handboek kerk en social media

Eric van den Berg; Frank G. Bosman

(Nederlands, Paperback, 23-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Media en computercommunicatie
We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. 
In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerke... Lees verder
97
Verloren vertrouwen - Remco de Boer - ISBN: 9789085714019
book

Verloren vertrouwen

lessen uit de Utrechtse asbestzaak

Remco de Boer

(Nederlands, Paperback, 06-12-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 19,95 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Midden in de zomervakantie van 2012 worden plotseling driehonderd bewoners van de Utrechtse wijk Kanaleneiland geëvacueerd. Bij de renovatie van een flat van woningcorporatie Mitros is namelijk asbest vrijgekomen. Al snel blijkt dat het risico voor de bewoners verwaarloosbaar klein is geweest. Toch ... Lees verder
98
Werken met diepgang - Hans Snoek; Andre Mulder - ISBN: 9789021144238
book

Werken met diepgang

Levensbeschouwelijke communicatie in de praktijk van onderwijs, zorg en kerk

Hans Snoek; Andre Mulder

(Nederlands, Gebonden, 29-08-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 38,50 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Professionals op het gebied van onderwijs, zorg en kerk werken vanuit hun eigen passie. Die kan verschillen van of zelfs botsen met de levensbeschouwing van hun doelgroep of werkkring. Hoe ga je om met dergelijke tegenstellingen? Dit boek biedt (aankomende) professionals concrete handvatten om de l... Lees verder
99
Van medewerkers naar medemerkers - Saskia Barendse-Schijvens - ISBN: 9789491560279
book
Order now

Van medewerkers naar medemerkers

internal branding in de praktijk

Saskia Barendse-Schijvens

(Nederlands, Paperback, 18-12-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelderte zijn, mag zich nooit verstoppen acht... Lees verder
100
TMap NEXT in scrum - Cecile Davis; Leo van der Aalst - ISBN: 9789075414585
book
Order now

TMap NEXT in scrum

effectief testen in agile projecten

Cecile Davis; Leo van der Aalst

(Nederlands, Paperback, 27-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Media en computercommunicatie
Effectief testen in agile projecten In dit boek laten we zien hoe TMap® met de scrumaanpak kan worden geïntegreerd tot een agile geheel. De ervaring heeft geleerd dat testen niet alleen een uitermate belangrijke activiteit is in een scrumaanpak. Het heeft ook tot onze visie geleid dat testen volled... Lees verder
101
Geweldloze communicatie - Marshall B. Rosenberg - ISBN: 9789047703617
book
Order now

Geweldloze communicatie

ontwapenend, doeltreffend en verbindend

Marshall B. Rosenberg

(Nederlands, Gebonden, 30-10-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Deze nieuwe, gebonden editie volgt de herziene Amerikaanse tekst uit 2010.Geweldloze Communicatie helpt ons stevig in het leven te staan, te zeggen wat we willen én te horen waar het de ander om gaat. Het is een taal van mededogen waarmee we de machtsstrijd overstijgen en bewegen naar samenwerk... Lees verder
102
Professioneel verkopen - W. Koning; J. Mokkenstorm; H.E. Wijnberg - ISBN: 9789491560224
book
Order now

Professioneel verkopen

W. Koning; J. Mokkenstorm; H.E. Wijnberg

(Nederlands, Paperback, 14-02-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 40,00
Genre: Communicatiekunde
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is voorbij.Professioneel verkopen geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groei... Lees verder
103
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap - Peer Scheepers; Karsten Renckstorf; Fred Wester - ISBN: 9789491560231
book
Order now

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Peer Scheepers; Karsten Renckstorf; Fred Wester

(Nederlands, Paperback, 08-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 74,50
Genre: Communicatiekunde
De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan nietzonder massamedia. De technische, economische enpolitieke veranderingen van de laatste decennia hebbengeleid tot ingrijpende wijzigingen in de communicatieinfrastructuur,waarvan de opkomst van het internet demeest opvallen... Lees verder