Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Communicatiekunde

< Terug naar Management & Economie
Onderwerpen
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

De witte media - Katleen De Ridder - ISBN: 9789020985733

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
221
Corporate reputatiemanagement - Marcella Bos; M. Bos; R. van der Jagt - ISBN: 9789013015317
book
Order now

Corporate reputatiemanagement

bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk

Marcella Bos; M. Bos; R. van der Jagt

(Nederlands, Paperback, 02-08-2004)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 41,50
Genre: Communicatiekunde
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude) en de crises bij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen. Bovendien spreken pers, publ... Lees verder
222
Communiceren is geen kunst - J. Diekstra - ISBN: 9789085060888
book
Order now

Communiceren is geen kunst

competentiegerichte trainingen voor het hbo

J. Diekstra

(Nederlands, Paperback, 27-09-2006)

Beschikbaar: 4-6 werkdagen
Prijs: € 29,00 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Communicatie staat aan het begin van bijna elke handeling, en is daarmee een van de meest essenti vaardigheden. Goed kunnen communiceren is een belangrijke competentie voor iedere student, of je nu later werkzaam bent in een bedrijf, een instelling, een school, een ziekenhuis of als zelfstandig ond... Lees verder
223
Een bedrijfsblad maken - Rob Visser - ISBN: 9789062834624
book
Order now

Een bedrijfsblad maken

van idee tot realisatie

Rob Visser

(Nederlands, Paperback, 13-08-2005)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 19,50
Genre: Journalistiek
Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In Een bedrijfsblad maken wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In acht stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke reali... Lees verder
224
Issuemanagement in kort bestek - S.M. Schuiten; E. Schoonman - ISBN: 9789013021363
book
Order now

Issuemanagement in kort bestek

regie van de publieke opinie

S.M. Schuiten; E. Schoonman

(Nederlands, Paperback, 11-10-2008)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Communicatiekunde
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet altijd redelijk en lang niet altijd terecht. Issuesmanagement is daarom een belangrijk taakgebied van 'com... Lees verder
225
Effectief deelnemen aan beurzen - T. Wesselius; M. Bos; Marten Bos - ISBN: 9789014073408
book
Order now

Effectief deelnemen aan beurzen

T. Wesselius; M. Bos; Marten Bos

(Nederlands, Paperback, 27-06-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 45,50
Genre: Communicatiekunde
Beursdeelname bezorgt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen er effectief door. Er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. En waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel. Tenm... Lees verder
226
Het schrijven van beleidsadviezen - R. Jans - ISBN: 9789024414680
book
Order now

Het schrijven van beleidsadviezen

R. Jans

(Nederlands, Paperback, 11-03-2009)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,00
Genre: Communicatiekunde
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed beargumenteerd beleidsadvies biedt een beleidsmaker een gedegen basis om te komen tot een weloverwogen besluit. Het op pa... Lees verder
227
Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden - H.T. van der Molen; A.E. Ivey; J. de Ruijter - ISBN: 9789024416745
book
Order now

Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

H.T. van der Molen; A.E. Ivey; J. de Ruijter

(Nederlands, Paperback, 20-01-2011)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 22,00
Genre: Communicatiekunde
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de managementtheorie van Taylor. Het verklaart hoe communicatie en managementproblemen kunnen worden opgesplitst i... Lees verder
228
Voorbij je eigen wijze - A. Durlinger-van der Horst; G. Hustinx - ISBN: 9789024416882
book
Order now

Voorbij je eigen wijze

effectief communiceren met metaprogramma's in professionele relatie

A. Durlinger-van der Horst; G. Hustinx

(Nederlands, Paperback, 19-04-2006)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 40,00
Genre: Communicatiekunde
`In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma`s. Ik bewonder de betrokkenheid en de integriteit van waaruit zij het gebruik van NLP benaderen.`Robert DiltsIn communicatie zijn w... Lees verder
229
Cultuurbepaalde communicatie - Youssef Azghari - ISBN: 9789024417162
book
Order now

Cultuurbepaalde communicatie

waarden en belangen van passieve en actieve culturen

Youssef Azghari

(Nederlands, Paperback, 29-07-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,95
Genre: Interculturele communicatie
Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe je de dialoog met de ander kunt verbeteren. Het start vanuit de hypothese dat westerse en oosterse culturen vanuit hun filosofische of religieuze kernwaarde bijdragen aan een actieve of passieve houding van hun cultuurdragers. Deze houding wordt beïnvloed door... Lees verder
230
Praktisch competentiemanagement - M. Guiver-Freeman; Margriet Guiver-Freeman - ISBN: 9789052613772
book
Order now

Praktisch competentiemanagement

M. Guiver-Freeman; Margriet Guiver-Freeman

(Nederlands, Paperback, 23-07-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 32,50
Genre: Communicatiekunde
In deze PMO-special wordt een feitelijke praktijksituatie beschreven: de invoering van competentiemanagement in de eigen organisatie. Lees verder
231
Professioneel presenteren - Jacques Vriens; F. Hilgers - ISBN: 9789052614021
book
Order now

Professioneel presenteren

handleiding bij het voorbereiden en verzorgen van informatieve en overtuigende presentaties

Jacques Vriens; F. Hilgers

(Nederlands, Paperback, 17-02-2006)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,50
Genre: Communicatiekunde
Een praktische en toegankelijke handleiding bij het voorbereiden en houden van professionele presentaties. Aan de orde komt onder meer hoe u: presentaties efficiënt en gestructureerd voorbereidt; - presentaties creatief en efficiënt uitvoert; - informatie structureert, afgestemd op doel en publiek; ... Lees verder
232
Boodschap in beeld - L. Cornelis; T. Tielens - ISBN: 9789052614816
book
Order now

Boodschap in beeld

professioneel presenteren met PowerPoint

L. Cornelis; T. Tielens

(Nederlands, Paperback, 04-12-2009)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Communicatiekunde
Een presentatie. Het licht gaat uit, de beamer aan. Sheet na sheet wordt geprojecteerd, vol met bullets met trefwoorden. Al snel wordt het langdradig en raak je de draad kwijt. Aan het eind ben je blij dat het erop zit. Herkenbaar? Vast. Zulke presentaties worden overal gegeven, in alle organisaties... Lees verder
233
Imagineering - D. Nijs; F. Peters - ISBN: 9789053528365
book
Order now

Imagineering

het creeren van belevingswerelden

D. Nijs; F. Peters

(Nederlands, Paperback, 06-09-2011)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 48,50
Genre: Communicatiekunde
Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenscha... Lees verder
234
Communicatie managen - B. Hemming - ISBN: 9789053529140
book
Order now

Communicatie managen

B. Hemming

(Nederlands, Paperback, 10-11-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 34,50
Genre: Communicatiekunde
Voor elke professionele organisatie is communicatie, als instrument waarmee de organisatiedoelen te bereiken zijn, vergelijkbaar met beleidsvelden als financiën, P&O en marketing. Als (toekomstig) communicatiemanager treed je op als manager en adviseur. Je levert een bijdrage aan de organisatiestrat... Lees verder
235
Radio- en televisiejournalistiek - Silvia Simons - ISBN: 9789053529584
book
Order now

Radio- en televisiejournalistiek

Silvia Simons

(Nederlands, Paperback, 19-08-2016)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 34,95
Genre: Communicatiekunde
Radio- en televisiejournalistiek is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het presenteren voor radio en televisie. Met tientallen praktijkvoorbeelden ligt de nadruk op de uitvoerende kant va... Lees verder
236
Communicatie en ethiek - R. van Es; Rob van Es - ISBN: 9789085060017
book
Order now

Communicatie en ethiek

organisaties en hun publieke verantwoordelijkheid

R. van Es; Rob van Es

(Nederlands, Paperback, 10-11-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,50
Genre: Communicatiekunde
Organisaties bepalen voor een groot deel het maatschappelijk verkeer en zetten daarbij ook moreel de toon, waarbij organisaties elkaar in toenemende mate beïnvloeden. Bedrijven luisteren steeds beter naar de opvattingen van consumenten en issuegroepen. Overheden ontwikkelen nieuw beleid in overleg m... Lees verder
237
Communicatiekunde - Arno van Doorn; Desiree van Osch - ISBN: 9789085060024
book
Order now

Communicatiekunde

inleiding tot het beroep van communicatiekundige

Arno van Doorn; Desiree van Osch

(Nederlands, Paperback, 10-11-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 37,50
Genre: Communicatiekunde
In Communicatiekunde wordt de diversiteit van het vak communicatiekunde uitgebreid belicht en geïllustreerd aan de hand van voorbeelden en casussen uit het werkveld.Aan de orde komen: communicatiegereedschap en niveau's, organisationele en interne communicatie, en communicatie-onderzoek en... Lees verder
238
Wat is nieuws? - F. Teunissen - ISBN: 9789085060321
book
Order now

Wat is nieuws?

tegenstellingen in de journalistiek

F. Teunissen

(Nederlands, Paperback, 25-01-2005)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 27,95
Genre: Journalistiek
Een journalist die met zijn artikel de voorpagina wil halen of met zijn item het avondjournaal wil openen, heeft veel concurrentie. Kranten, tijdschriften, televisieprogramma's, internetsites: er is zo veel aanbod, dat de druk voor een journalist groot is om direct duidelijk te kunnen maken waarom z... Lees verder