Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Communicatiekunde

< Terug naar Management & Economie
Onderwerpen
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

De witte media - Katleen De Ridder - ISBN: 9789020985733

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
121
Accountability van communicatiebeleid - Henny Schoemaker; Marieta Vos; Marita Vos - ISBN: 9789059318236
book
Order now

Accountability van communicatiebeleid

communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard

Henny Schoemaker; Marieta Vos; Marita Vos

(Nederlands, Paperback, 08-06-2012)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 27,50 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het communicatiebeleid meetbaar te maken. Accountability van communicatiebeleid reikt een methode aan om de kwali... Lees verder
122
De woordvoerder - Rob Sebes - ISBN: 9789045313177
book

De woordvoerder

handboek voor een professioneel mediabeleid

Rob Sebes

(Nederlands, Paperback, 06-06-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: PR & voorlichting,
In dit tijdperk van enorme media-aandacht voor politiek en bedrijfsleven, voor sport en showbizz, voor maatschappelijke groeperingen en individuele belangen, is het aantal woordvoerders fors gegroeid. Soms zijn woordvoerders echte professionals, die er fulltime mee bezig zijn. Soms zijn het function... Lees verder
123
Overal robots - Rinie van Est; Lamb&Atilde;&uml;r Royakkers; Floortje Daemen - ISBN: 9789059318335
book

Overal robots

automatisering van de liefde tot de dood

Rinie van Est; Lambèr Royakkers; Floortje Daemen

(Nederlands, Paperback, 31-05-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 26,25 (onder voorbehoud)
Genre: Media en computercommunicatie
In Afghanistan jagen Amerikaanse drones - onbemande vliegtuigjes - op terroristen. Eva, een Nederlandse zorgrobot, werkt in het huishouden en voegt zich, al lerend, naar onze wensen. In Berlijn rijdt een autorobot zelfstandig door de stad. Wereldwijd is de nieuwe robotica booming business. Het ultie... Lees verder
124
Basisboek crossmedia concepting - Daphne Dijkerman; Indira Reynaert - ISBN: 9789059317956
book
Order now

Basisboek crossmedia concepting

Daphne Dijkerman; Indira Reynaert

(Nederlands, Paperback, 30-05-2012)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 34,50
Genre: Communicatiekunde
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.Basisboek crossmedia concepting geeft een eers... Lees verder
125
Waarom zijn wij anders? - Sarah Lanier; Sarah  Lanier - ISBN: 9789081860406
book
Order now

Waarom zijn wij anders?

praktische inzichten om andere culturen beter te begrijpen

Sarah Lanier; Sarah Lanier

(Nederlands, Paperback, 11-05-2012)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 9,95
Genre: Interculturele communicatie
Kom je in je werk, op straat of op reis in contact met andere culturen? Ken je dat gevoel dat je een ander niet goed begrijpt omdat hij/zij uit een ander land komt? Omdat ze daar dingen anders doen en beleven dan jij? Wil je beter leren omgaan met cultuurverschillen? Dit boek biedt praktische hulp e... Lees verder
126
Handboek social media voor sportverenigingen - Martin van Berkel - ISBN: 9789054721888
book

Handboek social media voor sportverenigingen

Martin van Berkel

(Nederlands, Paperback, 04-05-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 19,05 (onder voorbehoud)
Genre: Media en computercommunicatie
Ruim 10 miljoen Nederlanders zijn actief met social media. Het grote bereik enhet gratis en interactieve karakter maken van social media een niet meer wegte denken communicatievorm. Het (succesvol) gebruik van social media doorsportverenigingen blijft echter achter.Social me... Lees verder
127
De macht van Facebook - Peter Olsthoorn - ISBN: 9789089544001
book
Order now

De macht van Facebook

theo, ben je dood ofzo?

Peter Olsthoorn

(Nederlands, Paperback, 08-01-2019)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 15,50
Genre: Media en computercommunicatie
'Na de wereld van Google brengt Peter Olsthoorn nu met het van hem bekende scherpe analytische vermogen de macht van Facebook voor ons in kaart. Onweerstaanbaar...' Ben Verwaayen, bestuursvoorzitter van Alcatel-Lucent 'Nog niet eerder is het fenomeen Facebook zo intens en diepgaand geanalyseer... Lees verder
128
Communiceren kun je leren - Doris Martin - ISBN: 9789058715685
book
Order now

Communiceren kun je leren

basisvaardigheden voor communicatie

Doris Martin

(Nederlands, Paperback, 30-03-2012)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 23,95
Genre: Communicatiekunde
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open autoraampje. Het avondeten thuis is al koud, terwijl je toch duidelijk had gezegd dat je een uur later zou zijn... ... Lees verder
129
Hoe start ik een webshop? - Stefanie van Druenen - ISBN: 9789048423378
book

Hoe start ik een webshop?

handboek voor de kleine startende ondernemer

Stefanie van Druenen

(Nederlands, Paperback, 17-03-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 15,95 (onder voorbehoud)
Genre: Media en computercommunicatie
Webshops schieten als paddenstoelen uit de grond, ze zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Een grote groep startende webshopeigenaren doet dit naast het huidige werk of juist als parttime baan. Echter blijkt uit cijfers dat ook bijna de helft van alle webshops na drie jaar zijn deur... Lees verder
130
Journalistiek en politiek in onzekere tijden - Kees Brants - ISBN: 9789059317994
book
Order now

Journalistiek en politiek in onzekere tijden

Kees Brants

(Nederlands, Paperback, 10-11-2015)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 26,95
Genre: Journalistiek
Stekker en stopcontact, Siamese tweeling, latrelatie, verstandshuwelijk, hout- of zelfs wurggreep. De relatie tussen journalistiek en politiek is in vele, niet altijd even lovende, metaforen beschreven. En de afgelopen tien jaar lijkt de symbiose steeds meer onder druk of zelfs op scherp te staan. D... Lees verder
131
Hoe zal ik het zeggen? - Berend Schilder - ISBN: 9789058716767
book
Order now

Hoe zal ik het zeggen?

lastige gesprekken op het werk

Berend Schilder

(Nederlands, Paperback, 30-01-2013)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 17,95
Genre: Communicatiekunde
Dit boek over slechtnieuwsgesprekken heeft door de crisis aan kracht gewonnen. De huidige economisch zware tijd dwingt leidinggevenden tot bezuinigingen, ontslag of in ieder geval stevige reorganisaties. Dus is het geven van slecht nieuws of het voeren van lastige voortgangs- en beoordelingsgesprekk... Lees verder
132
SOCIAL MEDIA EN PROJECTCOMMUNICATIE - Ria Harmelink; Jan Jelle van Hasselt - ISBN: 9789013097603
book

SOCIAL MEDIA EN PROJECTCOMMUNICATIE

Ria Harmelink; Jan Jelle van Hasselt

(Nederlands, Paperback, 11-11-2011)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 37,95 (onder voorbehoud)
Genre: Communicatiekunde
In razend tempo veroveren social media een plek in het communicatielandschap. Het is niet langer meer het domein van computernerds, maar een nieuwe manier om verbindingen te maken met personen of groepen binnen en buiten organisaties. Met een nieuwe dynamiek: de basis is weliswaar informatie-uitwiss... Lees verder
133
Journalist en recht - Arthur Maandag; Jan van Vegchel; Maarten van den Berg - ISBN: 9789059317482
book

Journalist en recht

de praktijk belicht

Arthur Maandag; Jan van Vegchel; Maarten van den Berg

(Nederlands, Paperback, 30-07-2015)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 25,25 (onder voorbehoud)
Genre: Journalistiek
Als journalist kom je dagelijks in aanraking met het recht. Wat mag wel en wat mag niet? Je rechtsgevoel helpt je daarbij een eind op weg, maar het is in veel gevallen prettig terug te kunnen vallen op meer dan alleen een rechtvaardigheidsgevoel. Een lid van een koninklijk huis vindt bijvoorbeeld al... Lees verder
134
De media-explosie - Kees van Wijk - ISBN: 9789039526415
book
Order now

De media-explosie

trends en issues in massacommunicatie

Kees van Wijk

(Nederlands, Paperback, 26-07-2017)

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen
Prijs: € 47,95
Genre: Massacommunicatie
Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Lees verder
135
Excellent onderhandelen - Bruce Patton; William Ury; Roger Fisher - ISBN: 9789047000280
book
Order now

Excellent onderhandelen

een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

Bruce Patton; William Ury; Roger Fisher

(Nederlands, Paperback, 21-08-2014)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,00
Genre: Communicatiekunde
Excellent onderhandelen (in het Engels Getting to Yes) is al ruim twintig jaar ht standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures v... Lees verder
136
Het (nieuwe) media handboek - Leonie van Slobbe; Thomas Rueb; Jurriaan Kraak; Haro Kraak; Jordi Bouman; I... - ISBN: 9789035137325
book
Order now

Het (nieuwe) media handboek

Alles over de omgang met de pers

Leonie van Slobbe; Thomas Rueb; Jurriaan Kraak; Haro Kraak; Jordi Bouman; I...

(Nederlands, Paperback, 23-11-2011)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 19,95
Genre: Communicatiekunde
Nieuws was het product, het exclusieve domein van de nieuwsfabriek. De krant en de tv vertelden lezer en kijker wat 'het nieuws van vandaag' was. Nieuws was een product, de nieuwsconsument was klant. Het grootste compliment dat je een journalist kon geven, was het etiket 'nieuwsmaker'. Die tijd is ... Lees verder
137
Regel jij het draagvlak? - Monica Wigman - ISBN: 9789081778404
book
Order now

Regel jij het draagvlak?

Een praktisch handboek over verandercommunicatie

Monica Wigman

(Nederlands, Paperback, 11-10-2011)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,95
Genre: Communicatiekunde
Monica Wigman deelt in dit praktische handboek haar persoonlijke ervaringen als adviseur en als docent en workshopbegeleider. Ze laat de lezer zien welke communicatie past bij de diverse veranderstrategieën en ze houdt de communicatieprofessional scherp als het gaat om de eigen rol. Hoe betrek je be... Lees verder
138
Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief - Marinel Gerritsen; Marie-Therese Claes; Marie-Therese Claes - ISBN: 9789046903049
book
Order now

Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief

Marinel Gerritsen; Marie-Therese Claes; Marie-Therese Claes

(Nederlands, Paperback, 11-11-2011)

Beschikbaar: Tweedehands versie
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Interculturele communicatie
Cultuur en communicatie zijn zo nauw met elkaar verweven dat verschillen in cultuur automatisch leiden tot verschillen in communicatie. In dit boek wordt een overzicht gegeven van theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in communicatie die daaruit voortvloeien (zowel in verbale als non-v... Lees verder
139
Communicatieonderzoek - Marius Hogendoorn - ISBN: 9789046902806
book
Order now

Communicatieonderzoek

een strategisch instrument

Marius Hogendoorn

(Nederlands, Paperback, 11-11-2011)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 33,50
Genre: Communicatiekunde
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel kan resulteren in het (laten) doen van communicatieonderzoek. Onderzoek vormt zo de basis voor meer ge... Lees verder
140
Met elkaar spreken is (geen) kinderspel - Jos Huypens - ISBN: 9789054879435
book
Order now

Met elkaar spreken is (geen) kinderspel

de kracht van interpersoonlijke communicatie

Jos Huypens

(Nederlands, Paperback, 19-10-2011)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Communicatiekunde
In het boek Met elkaar spreken is (geen) kinderspel bespreekt communicatiespecialist Jos Huypens de verschillende communicatiestijlen en hun mogelijkheden, kansen en beperkingen. Hoe kun je iemand overtuigen? Waarom werken sommige argumenten (niet)? Hoe er kan omgegaan worden met geruchten... Lees verder
141
Tekst &amp; toespraak - Irma Onrust; Ron van Hogen - ISBN: 9789001766795
book
Order now

Tekst & toespraak

een praktische cursus taalbeheersing voor het hbo

Irma Onrust; Ron van Hogen

(Nederlands, Paperback, 18-10-2011)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 44,25
Genre: Communicatiekunde
Tekst en toespraak is een complete en zeer praktijkgerichte cursus taalbeheersing. Het eerste deel van het boek behandelt basisvaardigheden, zoals structureren, spellen, formuleren en het maken van samenvattingen. In het tweede deel komt een groot aantal beroepsvaardigheden aan de orde, zoals corres... Lees verder
142
Interne communicatie voor de professional - Eric Reijnders; Erik Reijnders - ISBN: 9789023248972
book
Order now

Interne communicatie voor de professional

naar een interactie-visie

Eric Reijnders; Erik Reijnders

(Nederlands, Gebonden, 12-10-2011)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 41,50
Genre: Communicatiekunde
Veranderingen in de samenleving, in organisaties én bij medewerkers, laten overtuigend zien dat eenrichtingsverkeer in de communicatie niet langer voldoende is. Dialoog is de realiteit van vandaag en morgen. Ook in organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. I... Lees verder
143
Debatteren om te winnen - Donatello Piras; Arthur Noordhuis; Roderik van Grieken - ISBN: 9789077881385
book
Order now

Debatteren om te winnen

de kunst van het overtuigen

Donatello Piras; Arthur Noordhuis; Roderik van Grieken

(Nederlands, Gebonden, 04-06-2011)

Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,50
Genre: Communicatiekunde
Managers en ondernemers, politici en ambtenaren, professionals en adviseurs proberen dagelijks anderen te overtuigen. Bij vergaderingen, discussies en presentaties spelen debattechnieken een belangrijke rol. 'Debatteren om te winnen' laat aan de hand van diverse methoden, overtuigtips en oefenin... Lees verder