Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Reclame

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
De act factor - Tim den  Heijer - ISBN: 9789082152104
book
Order now

De act factor

hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging krijgt

Tim den Heijer

(Nederlands, Gebonden, 02-12-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Reclame
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mens... Lees verder
2
KwaliTijd - Jaap Favier - ISBN: 9789491560316
book
Order now

KwaliTijd

de echte waarde van sociale media

Jaap Favier

(Nederlands, Paperback, 29-08-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 32,00
Genre: Reclame
Hoe kunnen merken via sociale media hun omzet verhogen? Merken spelen tegenwoordig een duidelijke rol in vriendschappen. Ook online. KwaliTijd laat zien hoe je als merk je sociale rol kunt sturen. Met een hogere omzet tot gevolg. Mét een interactief ROI model waarmee je eenvoudig de finan... Lees verder
3
Conceptdenken - Carolien van der Ven; Maartje Verheezen; Sanne Knitel; Gaby Crucq-Toffolo - ISBN: 9789063693206
book
Order now

Conceptdenken

van slapend nasr levend

Carolien van der Ven; Maartje Verheezen; Sanne Knitel; Gaby Crucq-Toffolo

(Nederlands, Gebonden, 18-07-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 34,00
Genre: Reclame
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers... Lees verder
4
Account management in de praktijk - G.J. Verra - ISBN: 9789491560217
book
Order now

Account management in de praktijk

G.J. Verra

(Nederlands, Paperback, 01-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 42,95
Genre: Reclame
De aanleiding Als vervolg op het eerder verschenen boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management. Wat niet betekent dat het bo... Lees verder
5
Interne communicatie als managementinstrument - Huib Koeleman - ISBN: 9789013077278
book
Order now

Interne communicatie als managementinstrument

strategieën, middelen en achtergronden

Huib Koeleman

(Nederlands, Paperback, 25-08-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 38,00
Genre: Reclame
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren. Uit onderzoek blijkt dat van bedrijven die goed presteren 80% van de medewerkers vertrouwen heeft in de leiding en vindt dat het management echt naar hen luistert. Bij bedrijven die minder g... Lees verder
6
ADFORMATIE BUREAUBIJLAGE 2012 - Fenneke Bordewijk; Sacha Naaraat - ISBN: 9789013098020
book

ADFORMATIE BUREAUBIJLAGE 2012

Fenneke Bordewijk; Sacha Naaraat

(Nederlands, Paperback, 18-07-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 169,00 (onder voorbehoud)
Genre: Reclame
Dit boek is nog niet in productie genomen; de verschijningsdatum is derhalve nog niet bekend Lees verder
7
Tekstboek - T. Rood - ISBN: 9789066655355
book
Order now

Tekstboek

handboek voor tekstschrijvers

T. Rood

(Nederlands, Paperback, 18-08-2003)

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen
Prijs: € 17,90
Genre: Reclame
Tekstboek is hét leerboek voor commerciële communicatie. Wat zijn de geheimen achter een succesvolle advertentie, een scorende verkoopbrief of een populaire website? Hoe kom je tot goede ideeën en hoe werk je ze uit? Journalistieke teksten, speeches, bedrijfsfilms: alle media die bedrijven en organi... Lees verder