Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Brand Breakout - Jan-Benedict E.M.  Steenkamp; Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Nirmalya Kumar - ISBN: 9789491560415
book

Brand Breakout

hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren

Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Nirmalya Kumar

(Nederlands, Paperback, 13-02-2014)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 32,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
BRAND BREAKOUTHOE MERKEN UIT OPKOMENDE MARKTEN DE WERELD VEROVEREN.Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische ... Lees verder
2
Business Bloopers - Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen - ISBN: 9789462542716
book
Order now

Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen

(Nederlands, Paperback, 06-03-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 18,45
Genre: Marketing
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met on... Lees verder
3
Contentbijbel - Lies Meiboom; Cor Hospes - ISBN: 9789491560743
book

Contentbijbel

hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde

Lies Meiboom; Cor Hospes

(Nederlands, Gebonden, 29-10-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 33,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Contentbijbel. Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek gerefereerd. En diezelfde verhalen do... Lees verder
4
B2B contentmarketing - Bob Oord - ISBN: 9789089652287
book
Order now

B2B contentmarketing

de 7 fundamenten

Bob Oord

(Nederlands, Paperback, 05-06-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,00
Genre: Marketing
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klant... Lees verder
5
Cool! - D. van Thiel; Diederick van Thiel - ISBN: 9789043015899
book
Order now

Cool!

winst door belevingsmarketing

D. van Thiel; Diederick van Thiel

(Nederlands, Paperback, 23-09-2008)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Steeds meer ondernemers en marketeers onderschrijven de noodzaak om de emoties en levensstijlen van consumenten serieus te nemen en er op in te spelen; veel merken en bedrijven zullen niet overleven als ze belevingsmarketing geen onderdeel maken van hun strategie. Maar hoe pak je dat in de praktijk ... Lees verder
6
De Conversation Company - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789081516334
book
Order now

De Conversation Company

gebruik de feedback van je klanten nu ook echt

Steven Van Belleghem

(Nederlands, Gebonden, 17-02-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de... Lees verder
7
Debiteurenbeheer - P.L.A.M. van Kessel; H. Cloosterman; A. Standaar - ISBN: 9789013018172
book
Order now

Debiteurenbeheer

de rol van de administrateur

P.L.A.M. van Kessel; H. Cloosterman; A. Standaar

(Nederlands, Paperback, 09-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,50
Genre: Marketing
Faillissementen, surséances van betaling, schuldsaneringen. Problemen waar iedereen die verantwoordelijk is voor het beheren van vorderingen, mee te maken heeft. En bedrijven lopen veel geld mis. In Debiteurenbeheer leest u onder andere hoe u het beheer van de vorderingen kunt organiseren, wat da... Lees verder
8
Basisboek entertainmentmarketing - Henk Penseel - ISBN: 9789046903667
book
Order now

Basisboek entertainmentmarketing

media, muziek, film, games en evenementen

Henk Penseel

(Nederlands, Paperback, 19-06-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 59,00
Genre: Marketing
Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad. Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederl... Lees verder
9
Cross channel excellence - Mike Hoogveld - ISBN: 9789491560026
book
Order now

Cross channel excellence

handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service

Mike Hoogveld

(Nederlands, Paperback, 05-12-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 35,95
Genre: Marketing
Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!Cross Channel ExcellenceHandboek voor geïntegreerd omnichannel managementvoor maximale klantwaarde in marketing, sales en serviceLeidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen wei... Lees verder
10
Brand flow - Michel A. Jansen - ISBN: 9789013068023
book

Brand flow

creeer de optimale merkervaring

Michel A. Jansen

(Nederlands, Paperback, 13-09-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 28,75 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Het continu bieden van meerwaarde is dé grote uitdaging om bestaansrecht te hebben. En dat is niet eenvoudig onder de huidige omstandigheden. Sommige merken slagen daar dan ook beter in dan andere merken. Merken zoals IKEA, Nike, BMW, Apple, Starbucks, Interpolis, HEMA en Rabobank zijn in staat om o... Lees verder
11
Fotomarketing - Esther Liebregts - ISBN: 9789460840135
book

Fotomarketing

Esther Liebregts

(Nederlands, Paperback, 11-11-2014)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto's verbinden mensen; foto's delen brengt ons samen. Camera's zijn overal. Ook bedrijven hebben hier baat bij. Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst ui... Lees verder
12
Generatie Einstein - Inez Groen; I. groen; Jeroen Boschma; J. Boschma - ISBN: 9789022999035
book
Order now

Generatie Einstein

Inez Groen; I. groen; Jeroen Boschma; J. Boschma

(Nederlands, Paperback, 01-10-2010)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Gefeliciteerd! Door dit boek op te pakken, heb je de eerste stap gezet op weg naar jouw droom! Laat deze impuls niet verloren gaan. Blijf met jouw droom bezig, blijf bewust keuzes maken. Dan hoef je later niet te denken: ‘had ik maar...’ Wat is jouw droom? Wat zou jij het liefste doen als je ... Lees verder
13
Groundswell - Josh Bernoff; Charlene Li - ISBN: 9789058715470
book

Groundswell

Josh Bernoff; Charlene Li

(Nederlands, Paperback, 02-09-2011)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media – de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving ... Lees verder
14
Geen Guts Geen Glory - G. Veel - ISBN: 9789013056860
book

Geen Guts Geen Glory

G. Veel

(Nederlands, Paperback, 12-08-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 18,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 'Geen guts geen glory' daagt belevenismarketinggoeroe Gemma Veel adverteerders uit om meer lef te tonen. Succesverhalen genoeg die bewijzen dat je met een relatief klein budget gigantisch veel publiciteit kan genereren. 'Geen guts geen glory' is een probaat middel tegen koudwatervrees, geeft tips... Lees verder
15
Code halo's - Ben Pring; Paul Roehrig; Malcolm Frank - ISBN: 9789047008026
book
Order now

Code halo's

hoe digitale informatie over mensen, producten en organisaties de spelregels van het zakendoen revolutionair verandert

Ben Pring; Paul Roehrig; Malcolm Frank

(Nederlands, Paperback, 20-11-2014)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 21,00
Genre: Marketing
Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zo'n code halo, zodat we veel over ze te weten komen. Waa... Lees verder
16
Handboek google analytics - Gerard Rathenau - ISBN: 9789059407626
book
Order now

Handboek google analytics

Gerard Rathenau

(Nederlands, Paperback, 27-08-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie k... Lees verder
17
Honshitsu - Frank Wouters - ISBN: 9789490783532
book
Order now

Honshitsu

de essentie van marketing de marketing van de essentie

Frank Wouters

(Nederlands, Gebonden, 13-11-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 149,00
Genre: Marketing
Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu. Lees verder
18
Brand-id - Ineke Huyskens; Wil Michiels - ISBN: 9789058714480
book
Order now

Brand-id

inspiratieboek voor creatief denken

Ineke Huyskens; Wil Michiels

(Nederlands, Paperback, 26-10-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 32,95
Genre: Marketing
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen ¿ Maar hoe do... Lees verder
19
Ik ben een aanrader - Jan van den Bergh - ISBN: 9789081516365
book
Order now

Ik ben een aanrader

Jan van den Bergh

(Nederlands, Paperback, 04-09-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Marketing
Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kra... Lees verder
20
De Imagineer - Bert Smit; Gabrielle Kuiper - ISBN: 9789046902769
book
Order now

De Imagineer

ontwerp beleving met betekenis

Bert Smit; Gabrielle Kuiper

(Nederlands, Paperback, 10-11-2011)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 39,50
Genre: Marketing
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zi... Lees verder
21
- ISBN: 9789043016537
book
Order now

Geen titel

(Nederlands, Gebonden, 26-11-2009)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 25,95
Genre: Marketing
Onze maatschappij ontwikkelt zich in rap tempo tot een emotiemaatschappij. Aangedreven door een economie die het creëren van positieve en het voorkomen van negatieve emoties als hoofddoel kent. Consumenten streven er bewust naar om emoties te ‘consumeren’ . Roland en Rogier van Kralingen hebben ontd... Lees verder
22
Islamic branding - Abdelaziz Aouragh - ISBN: 9789047006848
book

Islamic branding

het mekka van kansen

Abdelaziz Aouragh

(Nederlands, Paperback, 05-06-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 21,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) hebben de toekomst, wereldwijd en in Nederland en Vlaanderen: meer dan 50 procent van alle moslims op de wereld is jonger dan 25 jaar. Maar tot op heden raken marketeers en adverteerders niet de juiste snaar. Ze begrijpen de i... Lees verder
23
De Bebogeen jaren - Robert Dusarduijn - ISBN: 9789078094678
book
Order now

De Bebogeen jaren

kostschool 1953-1958

Robert Dusarduijn

(Nederlands, Paperback, 21-05-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,50
Genre: Marketing
Op 13-jarige leeftijd wordt Robert in 1953 door zijn moeder naar een jongenskostschool gestuurd, het convict St. Marie te Roosendaal. Tijdens de weekenden bij zijn ouders in Sluis ziet hij hoe z'n ouders de winkel en het hotel opbouwen en zoekt hij ontspanning in het mondaine vlakbij gelegen Knokke... Lees verder