Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Volg je instinct, niet de feiten - Rory Sutherland - ISBN: 9789047006800
book

Volg je instinct, niet de feiten

tedxAmsterdam-lezing 2012

Rory Sutherland

(Nederlands, Gebonden, 28-01-2015)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 7,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De ratio voert nog steeds de boventoon in ondernemingen. Bij de besluitvorming, bij het zoeken naar nieuwe producten, bij marketing: meten is weten. Met een goed doortimmerd verhaal krijg je je plan erdoor, met cijfers en spreadsheets worden nieuwe producten ontwikkeld en marketingacties uitg... Lees verder
2
Vier het leven - Duncan Stutterheim - ISBN: 9789047008927
book

Vier het leven

TEDxAmsterdam-lezing 2014

Duncan Stutterheim

(Nederlands, Gebonden, 28-11-2015)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 8,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Met elke nieuwe generatie komen er andere waarden naar boven. Stutterheim, die de hartslag van de nieuwe generatie feilloos aanvoelt, besloot de manier waarop hij zakendoet totaal om te gooien. In plaats van te koersen op pure winst en omzet, richt hij zich nu veel meer op de sociale toegevoegde waa... Lees verder
3
De kleine je website promoten voor Dummies - Maria Heesen; Jan Zimmerman - ISBN: 9789045350929
book
Order now

De kleine je website promoten voor Dummies

Maria Heesen; Jan Zimmerman

(Nederlands, Paperback, 25-12-2018)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 10,00
Genre: Marketing
Een website is he´t visitekaartje voor producten en diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van hetontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik van pay-per-click- en banneradverten... Lees verder
4
Handboek mobile marketing - Patrick Petersen - ISBN: 9789491560033
book

Handboek mobile marketing

mobile marketing effectief inzetten

Patrick Petersen

(Nederlands, Paperback, 27-10-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Online strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als ... Lees verder
5
LinkedInmarketing in 60 minuten - Martine Meijburg - ISBN: 9789461260543
book
Order now

LinkedInmarketing in 60 minuten

Martine Meijburg

(Nederlands, Paperback, 13-06-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet je het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedInexpert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn. Dit boek praat je in 60 minuten bij over LinkedInmarketing. Da... Lees verder
6
Contentmarketing in 60 minuten - Carlijn Postma - ISBN: 9789461261014
book
Order now

Contentmarketing in 60 minuten

Carlijn Postma

(Nederlands, Paperback, 24-06-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, ... Lees verder
7
Hoe pak je een oen zijn poen - L. Pot; Leo Pot - ISBN: 9789077881545
book
Order now

Hoe pak je een oen zijn poen

de psychologie van het overtuigen

L. Pot; Leo Pot

(Nederlands, Paperback, 27-05-2009)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verblu... Lees verder
8
E-mailmarketing in 60 minuten - Jordie van Rijn - ISBN: 9789461260505
book
Order now

E-mailmarketing in 60 minuten

in 60 minuten

Jordie van Rijn

(Nederlands, Paperback, 13-04-2013)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 12,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant? E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekke... Lees verder
9
Miss Marketing - Mijke de Vette; Mabel Nummerdor - ISBN: 9789491560170
book

Miss Marketing

business in de evanomie

Mijke de Vette; Mabel Nummerdor

(Nederlands, Paperback, 27-11-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Waarom zou je in hemelsnaam een boek over feminine marketing lezen als jea. een vent bent en weinig aanleiding ziet om je onder te dompelen in een bad van oestrogenen en vrouwenpraat?b. een vrouw bent en niemand jou meer iets hoeft uit te leggen over deze hoedanigheid?Het antwoord lui... Lees verder
10
Scoren met Google analytics - Bob van de Vooren; Joost Simons; Hans Postma; Erwin Boogert - ISBN: 9789079840144
book

Scoren met Google analytics

Bob van de Vooren; Joost Simons; Hans Postma; Erwin Boogert

(Nederlands, Paperback, 07-11-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In deze derde geheel bijgewerkte editie (2013) van van de populaire uitgave Scoren met Google Analytics leert u stap voor stap alles wat u moet weten over dit populaire online meetprogramma. Aan de hand van overzichtelijke schermvoorbeelden zet u in een snel tempo uw Google Analytics op voor uw webs... Lees verder
11
De redenloze consument - Anke Maas - ISBN: 9789051798265
book

De redenloze consument

over framing in marketing

Anke Maas

(Nederlands, Paperback, 27-04-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Over framing in marketing Marketers moeten klantenbehoeften vervullen. Zij werken klantgericht en baseren zich daarbij vaak op enquêtes en andere verbale uitingen van klanten. Vanuit de psychologie is inmiddels echter duidelijk dat mensen vaak helemaal niet zeggen wat ze echt vinden. Niet omdat ze ... Lees verder
12
Marketing - Jolanda Bouman; Charles Koning - ISBN: 9789058711182
book

Marketing

Jolanda Bouman; Charles Koning

(Nederlands, Paperback, 29-12-2007)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, marketingmix, marktsegmentatie, marketing control, productlevenscyclus, verdedigbaar concurrentievoordeel, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing, internationale marketing, en ga zo maar door. Volgt u het nog? Nee? Lees da... Lees verder
13
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! - Fred Rutgers - ISBN: 9789048427987
book
Order now

Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!

Fred Rutgers

(Nederlands, Paperback, 30-01-2013)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Veel ondernemers vinden verkopen lastig. Maar dat hoeft het niet te zijn! In dit boek wordt in begrijpelijke spreektaal, op basis van herkenbare voorbeelden, uitgelegd hoe je leuker, succesvoller en gemakkelijker je verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Ben jij een ondernemer met minder dan 10 mede... Lees verder
14
Rocket surgery made easy - Steve Krug - ISBN: 9789058714404
book
Order now

Rocket surgery made easy

verder met usability

Steve Krug

(Nederlands, Paperback, 29-03-2011)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 14,95
Genre: Marketing
Het langverwachte vervolg op het enorm succesvolle ‘Don’t make me think!’ Het idee dat een gebruiker als vanzelf zijn weg moet kunnen vinden op je site is al jaren bekend. En het is ook al jaren bekend dat het enorm loont als je je site regelmatig laat testen op die usability. Maar welke organi... Lees verder
15
Lof der commercie - Ruurd Mulder - ISBN: 9789462544819
book
Order now

Lof der commercie

over olifantenmarketeers, de ethiek van wasmachineontkalkers en godsdienst als product

Ruurd Mulder

(Nederlands, Paperback, 22-01-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 15,40
Genre: Marketing
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels verantwoordelijk voor worden gehouden. Marketeers met hun fixatie op winst en omzet zouden te weinig oog hebbe... Lees verder
16
Big brand moments - Lilian Klijnstra; Sjoerd Jeltsema; Marco de Boer - ISBN: 9789491560453
book

Big brand moments

en andere marketingcommunicatiemanagementtools

Lilian Klijnstra; Sjoerd Jeltsema; Marco de Boer

(Nederlands, Paperback, 13-06-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 16,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Big Brand MomentsJouw marketingcommunicatie onder controleZeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien.De voordelen van Big Brand Moments? Lees verder
17
Privacy bestaat niet - Peter Olsthoorn - ISBN: 9789491560545
book
Order now

Privacy bestaat niet

doe er je voordeel mee

Peter Olsthoorn

(Nederlands, Paperback, 09-11-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 16,50
Genre: Marketing
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke voordelen ben je bereid een deel daarva... Lees verder
18
Love youth marketing - Inez Groen; Jeroen Boschma - ISBN: 9789400500570
book
Order now

Love youth marketing

Inez Groen; Jeroen Boschma

(Nederlands, Gebonden, 18-04-2013)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 16,95
Genre: Marketing
Hét praktische standaardwerk voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen. Gebaseerd op interviews met de twintig beste youth marketers van over de hele wereld hebben Jeroen Boschma en Inez Groen het praktische standaardwerk geschreven voor iedereen die iets aan jongeren wil vert... Lees verder
19
Het enige boek over merken dat je nodig hebt - Michiel Maandag - ISBN: 9789461260932
book
Order now

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

om je bedrijf te starten, te laten groeien en te leiden

Michiel Maandag

(Nederlands, Paperback, 15-04-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 16,95
Genre: Marketing
Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' lees je in een handomdraai alles wat je moet weten. Makkelijk om te... Lees verder
20
Kijk op klantgerichtheid - Maya Dornseiffer; Adriaan Wagenaar; Gerard Struijf; Rob Beltman; Ed Peelen - ISBN: 9789076051307
book
Order now

Kijk op klantgerichtheid

Maya Dornseiffer; Adriaan Wagenaar; Gerard Struijf; Rob Beltman; Ed Peelen

(Nederlands, Paperback, 17-11-2011)

Beschikbaar: Tijdelijk niet leverbaar
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
KIJK OP KLANTGERICHTHEID Auteurs: Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en orga... Lees verder
21
Succes is niet voor lafaards - Paul H.J.M. Moers; Paul Moers - ISBN: 9789461560650
book

Succes is niet voor lafaards

10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei

Paul H.J.M. Moers; Paul Moers

(Nederlands, Paperback, 15-09-2011)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 17,90 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit.In Succes is niet voor lafaards kijkt Paul Moers naar bedrijven als Apple, Albert Heijn en Zara, die het goed doen, ondanks de crisis. Hij analyseert waar deze bedrijven hun succes aan ontlenen en wat blijkt? ... Lees verder
22
Social Meaning - Jochem Klijn - ISBN: 9789462548992
book
Order now

Social Meaning

12 stappen naar meer omzet

Jochem Klijn

(Nederlands, Paperback, 29-03-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 18,45
Genre: Marketing
Stop met verkopen en word gekocht! Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dien... Lees verder
23
Business Bloopers - Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen - ISBN: 9789462542716
book
Order now

Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen

(Nederlands, Paperback, 06-03-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 18,45
Genre: Marketing
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met on... Lees verder