Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
81
Modern marketingmanagement - Gert-Jan Scheers - ISBN: 9789081681070
book
Order now

Modern marketingmanagement

theorie en toepassing

Gert-Jan Scheers

(Nederlands, Gebonden, 01-09-2012)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 69,95
Genre: Marketing
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welk... Lees verder
82
Marketingcommunicatie - Jan Baccarne - ISBN: 9789059318823
book
Order now

Marketingcommunicatie

Jan Baccarne

(Nederlands, Paperback, 03-12-2015)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 32,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Iedereen wordt dagelijks blootgesteld aan communicatie-uitingen of neemt er zelf aan deel in het contact met gezinsleden, vrienden, collega's, winkeliers of klanten. Maar ook via massamedia, als dagbladen, billboards, internet, radio en televisie krijgen we allerlei boodschappen voorgeschoteld. Comp... Lees verder
83
Dit is marketing! - Johan van Kooten; Loek ten Berge - ISBN: 9789046903032
book
Order now

Dit is marketing!

Johan van Kooten; Loek ten Berge

(Nederlands, Paperback, 23-08-2012)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 44,50
Genre: Marketing
Wat is marketing? Bij een nadere kennismaking met dit fascinerende vak blijkt dat marketing veel diverser is dan vaak gedacht wordt. Zo is het succes van Nespresso of Apple vooral te danken aan het enorme aantal marketingactiviteiten.Dit is marketing! geeft met behulp van veel voorb... Lees verder
84
Affiliate marketing - Caroline Portier - ISBN: 9789043022699
book

Affiliate marketing

handboek voor marketeers

Caroline Portier

(Nederlands, Gebonden, 12-11-2011)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 26,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliatio... Lees verder
85
Succesvol inschrijven op aanbestedingen - Jessica van der Burg - ISBN: 9789461260314
book

Succesvol inschrijven op aanbestedingen

Verkopen, maar dan op papier

Jessica van der Burg

(Nederlands, Paperback, 05-06-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 28,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Steeds meer bedrijven en overheden besteden werk uit via formele aanbestedingen. Veel managers en ondernemers laten kansen liggen door zich niet in te schrijven. Zonde, want het gaat tenslotte om interessante opdrachten. In dit praktische boek voor managers en ondernemers lees je hoe je succesvol... Lees verder
86
Handboek reclamefolders - Cees van Rooy - ISBN: 9789013105773
book

Handboek reclamefolders

over de kracht van een tijdloos medium

Cees van Rooy

(Nederlands, Paperback, 24-05-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 29,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Het Handboek Reclamefolders is verplichte kost voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met ongeadresseerde brievenbusreclame. Het is een wegwijzer die informeert en inspireert. Het Handboek geeft een boeiend inzicht in de ontwikkeling van het mediumtype door de jaren heen. Bovenal geeft het ... Lees verder
87
De merkrolmethode - Liedewij Trampe; Jeroen Kemperman - ISBN: 9789055948628
book

De merkrolmethode

over merkportfolio's, grindbakken en kalkoenen

Liedewij Trampe; Jeroen Kemperman

(Nederlands, Gebonden, 11-05-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 24,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In een sterk merkportfolio zijn de merken samen succesvoller dan alleen, omdat de organisatie door het voeren van verschillende merken meer kan doen in de markt. In essentie gaat het om eenvoudige vragen, zoals wat je wel en niet kunt doen met één merk en wat het kost om verschillende merken te voer... Lees verder
88
STERKTE VAN DE ARM P&amp;W NR 59A - C.J. Wiebrens; E. van der Veer; I. Smits; T.M. R&Atilde;&frac14;mke; J.H. Haagsma - ISBN: 9789035245822
book
Order now

STERKTE VAN DE ARM P&W NR 59A

de ontwikkeling van de politiesterkte 1994

C.J. Wiebrens; E. van der Veer; I. Smits; T.M. Rümke; J.H. Haagsma

(Nederlands, Paperback, 09-05-2012)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 39,10
Genre: Marketing
De sterkte van de arm: feiten en mythesDe reeks Politiewetenschap is een uitgave van het Onderzoeksprogramma Politie & Wetenschap, een zelfstandigonderdeel van de Politieacademie. Politie & Wetenschap beoogt een stimulans te geven aan zowel de (weten schap -pelijke) kennisontwikkeling... Lees verder
89
Hegarty over reclame - John Hegarty - ISBN: 9789000307067
book

Hegarty over reclame

een idee transformeren tot magie

John Hegarty

(Nederlands, Gebonden, 04-05-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 25,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
John Hegarty, een van de spraakmakendste creative directors in de reclamewereld, vertelt in Hegarty over reclame wat een idee nu een goed idee maakt, hoe je een succesvol merk kan creëren, wat de kunst van het pitchen van een idee is en waarom reclamebureaus ook in het tijdperk van nieuwe media onmi... Lees verder
90
Gek op gaten - Jos Burgers - ISBN: 9789089651150
book
Order now

Gek op gaten

ontdek wat klanten echt willen

Jos Burgers

(Nederlands, Gebonden, 08-02-2017)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,95
Genre: Marketing
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebru... Lees verder
91
De Tao van service - Eric de Haan - ISBN: 9789023249207
book
Order now

De Tao van service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Eric de Haan

(Nederlands, Paperback, 24-01-2012)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 23,95
Genre: Marketing
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klant... Lees verder
92
Handboek Direct Marketing 3.0 - Sjoukje van der Kolk; Paul Postma - ISBN: 9789013089721
book
Order now

Handboek Direct Marketing 3.0

online & offline

Sjoukje van der Kolk; Paul Postma

(Nederlands, Paperback, 27-11-2015)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 35,95
Genre: Marketing
Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online & Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Lees verder
93
Merk toch hoe sterk - Paul H.J.M. Moers; Paul Moers - ISBN: 9789461560667
book

Merk toch hoe sterk

het merk als strategische factor tot succes

Paul H.J.M. Moers; Paul Moers

(Nederlands, Paperback, 26-11-2011)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Merk toch hoe sterk is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.Investeren in je merk betekent waarde toevo... Lees verder
94
Er gaat niets boven citymarketing - Gert-Jan Hospers - ISBN: 9789461260154
book

Er gaat niets boven citymarketing

hoe zet je een plaats op de kaart

Gert-Jan Hospers

(Nederlands, Gebonden, 25-11-2011)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 26,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Gert-Jan Hospers is docent en onderzoeker Economische Geografie aan de Universiteit Twente en bijzonder hoogleraar City- en Regiomarketing aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Daarnaast is hij voorzitter van Stichting Jane, die het gedachtegoed van de Amerikaanse stadsactiviste Jane Jacobs propagee... Lees verder
95
De Imagineer - Bert Smit; Gabrielle Kuiper - ISBN: 9789046902769
book
Order now

De Imagineer

ontwerp beleving met betekenis

Bert Smit; Gabrielle Kuiper

(Nederlands, Paperback, 10-11-2011)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 39,50
Genre: Marketing
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zi... Lees verder
96
Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken - Jan Vermeiren; Bert Verdonck - ISBN: 9789081188654
book
Order now

Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken

ontdek de ware kracht van LinkedIn en hoe het als hefboom te gebruiken voor je bedrijf en carriere

Jan Vermeiren; Bert Verdonck

(Nederlands, Paperback, 16-12-2017)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
LinkedIn is het grootste professionele online netwerk ter wereld en dus ook in Nederland en België. De meeste gebruikers vragen zich af: "Wat heb ik er eigenlijk aan?", "Ik heb een profiel, wat nu?" of "Hoe kan ik meer resultaten boeken zonder er veel tijd aan te besteden?" Deze tweede, volledig he... Lees verder
97
Groundswell - Josh Bernoff; Charlene Li - ISBN: 9789058715470
book

Groundswell

Josh Bernoff; Charlene Li

(Nederlands, Paperback, 02-09-2011)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media – de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving ... Lees verder
98
Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - John Koster; J.M.D. Koster - ISBN: 9789052619194
book
Order now

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

praktische marktbewerking voor iedere manager

John Koster; J.M.D. Koster

(Nederlands, Paperback, 14-11-2011)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,50
Genre: Marketing
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En datterwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen.Het belangrijkste krij... Lees verder
99
Kijk op klantgerichtheid - Maya Dornseiffer; Adriaan Wagenaar; Gerard Struijf; Rob Beltman; Ed Peelen - ISBN: 9789076051307
book
Order now

Kijk op klantgerichtheid

Maya Dornseiffer; Adriaan Wagenaar; Gerard Struijf; Rob Beltman; Ed Peelen

(Nederlands, Paperback, 17-11-2011)

Beschikbaar: Tijdelijk niet leverbaar
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
KIJK OP KLANTGERICHTHEID Auteurs: Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en orga... Lees verder
100
Bouwen met vertrouwen - Piet M. Oskam - ISBN: 9789052619101
book

Bouwen met vertrouwen

30 innovaties voor ketenintegratie in de bouwkolom

Piet M. Oskam

(Nederlands, Gebonden, 20-10-2011)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In Bouwen met vertrouwen worden 30 facetten van deze actuele uitdaging belicht en worden ondernemers uit de bouwkolom aangezet om hiermee aan de slag te gaan. Praktische tips en toepassingsgerichte vragen maken dit boek een welkome gids voor ondernemers die ketenintegratie als een zakelijke kans wil... Lees verder
101
Succes is niet voor lafaards - Paul H.J.M. Moers; Paul Moers - ISBN: 9789461560650
book

Succes is niet voor lafaards

10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei

Paul H.J.M. Moers; Paul Moers

(Nederlands, Paperback, 15-09-2011)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 17,90 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit.In Succes is niet voor lafaards kijkt Paul Moers naar bedrijven als Apple, Albert Heijn en Zara, die het goed doen, ondanks de crisis. Hij analyseert waar deze bedrijven hun succes aan ontlenen en wat blijkt? ... Lees verder
102
Het event als strategisch marketinginstrument - Ronald van Olderen; Dorothe Gerritsen - ISBN: 9789046902417
book
Order now

Het event als strategisch marketinginstrument

Ronald van Olderen; Dorothe Gerritsen

(Nederlands, Paperback, 02-08-2011)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 37,50
Genre: Marketing
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden al... Lees verder
103
Positioneren - Jaap van der Grinten; Rik Riezebos - ISBN: 9789059317239
book
Order now

Positioneren

stappenplan voor een scherpe positionering

Jaap van der Grinten; Rik Riezebos

(Nederlands, Paperback, 12-07-2012)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 26,00
Genre: Marketing
Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan... Lees verder