Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
61
Verleid de klant - Danielle de Jonge; Rob Snoeijen - ISBN: 9789089651471
book
Order now

Verleid de klant

onweerstaanbaar zakendoen

Danielle de Jonge; Rob Snoeijen

(Nederlands, Gebonden, 04-05-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 23,00
Genre: Marketing
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (s... Lees verder
62
Introductie in management - Peter T.H.J. Thuis; Peter Thuis - ISBN: 9789001816278
book
Order now

Introductie in management

over plannen, organiseren, leidinggeven en beheersen

Peter T.H.J. Thuis; Peter Thuis

(Nederlands, Paperback, 07-05-2013)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 42,00
Genre: Marketing
Het boek Introductie in management is bedoeld voor studenten die voor het eerst kennismaken met het vakgebied Management en Organisatie. Door de toegankelijke schrijfstijl en compactheid is het boek uitstekend geschikt voor programma's die een oriëntatie willen geven op het vakgebied management en o... Lees verder
63
De redenloze consument - Anke Maas - ISBN: 9789051798265
book

De redenloze consument

over framing in marketing

Anke Maas

(Nederlands, Paperback, 27-04-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Over framing in marketing Marketers moeten klantenbehoeften vervullen. Zij werken klantgericht en baseren zich daarbij vaak op enquêtes en andere verbale uitingen van klanten. Vanuit de psychologie is inmiddels echter duidelijk dat mensen vaak helemaal niet zeggen wat ze echt vinden. Niet omdat ze ... Lees verder
64
CONVERSATION MANAGER 2013 - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789081516389
book
Order now

CONVERSATION MANAGER 2013

de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder

Steven Van Belleghem

(Nederlands, Paperback, 29-08-2018)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt... Lees verder
65
Love youth marketing - Inez Groen; Jeroen Boschma - ISBN: 9789400500570
book
Order now

Love youth marketing

Inez Groen; Jeroen Boschma

(Nederlands, Gebonden, 18-04-2013)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 16,95
Genre: Marketing
Hét praktische standaardwerk voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen. Gebaseerd op interviews met de twintig beste youth marketers van over de hele wereld hebben Jeroen Boschma en Inez Groen het praktische standaardwerk geschreven voor iedereen die iets aan jongeren wil vert... Lees verder
66
Scoren met Google analytics - Bob van de Vooren; Joost Simons; Hans Postma; Erwin Boogert - ISBN: 9789079840144
book

Scoren met Google analytics

Bob van de Vooren; Joost Simons; Hans Postma; Erwin Boogert

(Nederlands, Paperback, 07-11-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In deze derde geheel bijgewerkte editie (2013) van van de populaire uitgave Scoren met Google Analytics leert u stap voor stap alles wat u moet weten over dit populaire online meetprogramma. Aan de hand van overzichtelijke schermvoorbeelden zet u in een snel tempo uw Google Analytics op voor uw webs... Lees verder
67
E-mailmarketing in 60 minuten - Jordie van Rijn - ISBN: 9789461260505
book
Order now

E-mailmarketing in 60 minuten

in 60 minuten

Jordie van Rijn

(Nederlands, Paperback, 13-04-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant? E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekke... Lees verder
68
Marketingfacts - Bram Koster; Cecile Bol; Anne Jacobsen; Marloes van Willigenburg; Danny Oos... - ISBN: 9789078972228
book
Order now

Marketingfacts

platform voor interactieve marketing

Bram Koster; Cecile Bol; Anne Jacobsen; Marloes van Willigenburg; Danny Oos...

(Nederlands, Paperback, 20-06-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen di... Lees verder
69
Competentietraining marketing - Leo Broekhuizen - ISBN: 9789059319578
book
Order now

Competentietraining marketing

Leo Broekhuizen

(Nederlands, Paperback, 05-04-2013)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 30,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen. Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving succesvol te kunnen functioneren. In deze co... Lees verder
70
Het succes van internal branding - Linda Ruten; Ellen Leenhouts; Marc van Eck - ISBN: 9789043027670
book
Order now

Het succes van internal branding

een sterk merk bouwen en onderhouden

Linda Ruten; Ellen Leenhouts; Marc van Eck

(Nederlands, Gebonden, 28-03-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 27,50
Genre: Marketing
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkel... Lees verder
71
Marketing en accountability - Rien Hummel - ISBN: 9789039526668
book
Order now

Marketing en accountability

Rien Hummel

(Nederlands, Paperback, 08-02-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,95
Genre: Marketing
In dit boek gaat de aandacht uit naar het vooraf expliciet en transparant onderbouwen van marketingbeslissingen. Na de uitvoering wordt onderzocht of de marketingactiviteiten daadwerkelijk hebben geleid tot het vooraf gewenste resultaat en waarom dat wel of niet zo is. Deze uitkomsten worden dan wee... Lees verder
72
Competentietraining sales - Leo Broekhuizen - ISBN: 9789059319257
book
Order now

Competentietraining sales

Leo Broekhuizen

(Nederlands, Paperback, 28-01-2016)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in je? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Van de functie van verkoop tot klachtafhandeling, van verkooptechnieken (sales) tot accountmanagement en van bedrijfseconomis... Lees verder
73
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! - Fred Rutgers - ISBN: 9789048427987
book
Order now

Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!

Fred Rutgers

(Nederlands, Paperback, 30-01-2013)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Veel ondernemers vinden verkopen lastig. Maar dat hoeft het niet te zijn! In dit boek wordt in begrijpelijke spreektaal, op basis van herkenbare voorbeelden, uitgelegd hoe je leuker, succesvoller en gemakkelijker je verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Ben jij een ondernemer met minder dan 10 mede... Lees verder
74
Winst.nl - Eelco de Boer - ISBN: 9789081955607
book
Order now

Winst.nl

succesvol dankzij het internet

Eelco de Boer

(Nederlands, Gebonden, 28-01-2020)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 37,00
Genre: Marketing
Winst.nl - Succesvol Dankzij Het InternetIn de afgelopen 10 jaar heeft Eelco de Boer meerdere internetbedrijven opgezet, 100 + websites laten bouwen en duizenden ondernemers geholpen bij het opbouwen of uitbreiden van een eigen internetonderneming middels zijn seminars en coachingprogramma's. Lees verder
75
Miss Marketing - Mijke de Vette; Mabel Nummerdor - ISBN: 9789491560170
book

Miss Marketing

business in de evanomie

Mijke de Vette; Mabel Nummerdor

(Nederlands, Paperback, 27-11-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Waarom zou je in hemelsnaam een boek over feminine marketing lezen als jea. een vent bent en weinig aanleiding ziet om je onder te dompelen in een bad van oestrogenen en vrouwenpraat?b. een vrouw bent en niemand jou meer iets hoeft uit te leggen over deze hoedanigheid?Het antwoord lui... Lees verder
76
Digitale verleiding - Maurits Kaptein - ISBN: 9789047005452
book
Order now

Digitale verleiding

hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

Maurits Kaptein

(Nederlands, Paperback, 22-01-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Marketing
'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel ... Lees verder
77
Schizofrene marketing - Joris Merks - ISBN: 9789055948857
book

Schizofrene marketing

integratie van online- en offline marketing

Joris Merks

(Nederlands, Gebonden, 07-11-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In gesprekken met CEO's, marketeers, onderzoekers, managers voor e-commerce en mediamanagers komt de volgende vraag met stip het vaakst op tafel: 'Hoe integreer ik online- en offline-kanalen, zodat ze elkaar versterken?' Elk bedrijf moet zichzelf deze vraag stellen. Niet één keer, maar ste... Lees verder
78
Gebruik facebook ook voor netwerk marketing - Marcel Bongers - ISBN: 9789077662205
book
Order now

Gebruik facebook ook voor netwerk marketing

Marcel Bongers

(Nederlands, Paperback, 16-11-2012)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 25,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Gebruik facebook om jouw netwerk marketingbedrijf tot een nog groter succes te maken. Immers facebook biedt jou de kans om in contact te komen met duizenden mensen die jouw klant kunnen worden, of nog liever, gaan toetreden tot jouw team. Met dit boek kan jij leren hoe:- Men in een ko... Lees verder
79
Social media marketing - Robbert Gangadin; Sjef Kerkhofs - ISBN: 9789491560071
book
Order now

Social media marketing

van strategie naar operatie

Robbert Gangadin; Sjef Kerkhofs

(Nederlands, Paperback, 31-10-2012)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 32,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Social media blijven zich in sneltreinvaart ontwikkelen. 2012 was het jaar van Facebook, daar bestaat geen twijfel over. Maar 2012 was ook het jaar dat steeds meer organisaties zich bezig gingen houden met social media strategie.Dat brengt een nieuwe uitdaging met zich mee, namelijk de ope... Lees verder
80
Kloteklanten - Egbert Jan van Bel - ISBN: 9789491560187
book

Kloteklanten

de klant als noodzakelijk kwaad

Egbert Jan van Bel

(Nederlands, Paperback, 30-10-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 30,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
"Met dit boek stel ik mijzelf ten doel u de ingrediënten aan te reiken zelf een visie te ontwikkelen voor de commerciële strategie voor uw onderneming. Kloteklanten gaat over de relatie tussen bedrijven en hun klanten. Wat gaat er goed en wat gaat er goed fout? En wat doet u daar dan vervolgens... Lees verder
81
Handboek mobile marketing - Patrick Petersen - ISBN: 9789491560033
book

Handboek mobile marketing

mobile marketing effectief inzetten

Patrick Petersen

(Nederlands, Paperback, 27-10-2012)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Online strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als ... Lees verder
82
Cross channel excellence - Mike Hoogveld - ISBN: 9789491560026
book
Order now

Cross channel excellence

handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service

Mike Hoogveld

(Nederlands, Paperback, 05-12-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 35,95
Genre: Marketing
Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!Cross Channel ExcellenceHandboek voor geïntegreerd omnichannel managementvoor maximale klantwaarde in marketing, sales en serviceLeidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen wei... Lees verder
83
Ik ben een aanrader - Jan van den Bergh - ISBN: 9789081516365
book
Order now

Ik ben een aanrader

Jan van den Bergh

(Nederlands, Paperback, 04-09-2012)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,00
Genre: Marketing
Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kra... Lees verder