Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
41
Marketing - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789082033724
book
Order now

Marketing

de nieuwe principes

Steven Van Belleghem

(Nederlands, Gebonden, 28-03-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 50,00
Genre: Marketing
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze co... Lees verder
42
Social Meaning - Jochem Klijn - ISBN: 9789462548992
book
Order now

Social Meaning

12 stappen naar meer omzet

Jochem Klijn

(Nederlands, Paperback, 29-03-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 18,45
Genre: Marketing
Stop met verkopen en word gekocht! Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dien... Lees verder
43
Brand Breakout - Jan-Benedict E.M.  Steenkamp; Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Nirmalya Kumar - ISBN: 9789491560415
book

Brand Breakout

hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren

Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Jan-Benedict E.M. Steenkamp; Nirmalya Kumar

(Nederlands, Paperback, 13-02-2014)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 32,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
BRAND BREAKOUTHOE MERKEN UIT OPKOMENDE MARKTEN DE WERELD VEROVEREN.Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische ... Lees verder
44
Basisboek marketingcommunicatie - Esther de Berg; Rutger Mackenbach; Gabrielle Kuiper; Werner Kleiss; Elyn Do... - ISBN: 9789046903803
book
Order now

Basisboek marketingcommunicatie

Esther de Berg; Rutger Mackenbach; Gabrielle Kuiper; Werner Kleiss; Elyn Do...

(Nederlands, Paperback, 06-12-2013)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 49,50
Genre: Marketing
Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? Basisboek marketingcommunicatie geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele ... Lees verder
45
De staatsgreep van de Klant - Ivo Duchateau; Sjoerd Buitinga; Neil van der Veer - ISBN: 9789462549791
book
Order now

De staatsgreep van de Klant

en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen

Ivo Duchateau; Sjoerd Buitinga; Neil van der Veer

(Nederlands, Paperback, 10-12-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 25,20
Genre: Marketing
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. Lees verder
46
Succesvol online adverteren - Emile Lancee - ISBN: 9789082126006
book

Succesvol online adverteren

7 innovatieve inzichten die uw online advertentie strategie radicaal zullen wijzigen

Emile Lancee

(Nederlands, Paperback, 04-12-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 23,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
7 innovatieve inzichten die zorgen voor een radicale wijziging van uw online display strategie. Online adverteren is vandaag de dag een kunst in plaats van een kunde. De complexiteit is afgelopen jaren toegenomen en CTR's zijn nog nooit zo lag geweest! Het is tijd voor een innovatieve radicale aanp... Lees verder
47
De sportsponsors - Bob van Oosterhout - ISBN: 9789054722700
book
Order now

De sportsponsors

top 100 aller tijden

Bob van Oosterhout

(Nederlands, Gebonden, 21-12-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 39,95
Genre: Marketing
De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der herkenning voor iedere rechtgeaarde sportliefhebber om de geschiedenis in te duiken. Marco van Basten in het roodwit... Lees verder
48
Honshitsu - Frank Wouters - ISBN: 9789490783532
book
Order now

Honshitsu

de essentie van marketing de marketing van de essentie

Frank Wouters

(Nederlands, Gebonden, 13-11-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 149,00
Genre: Marketing
Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu. Lees verder
49
Volg je instinct, niet de feiten - Rory Sutherland - ISBN: 9789047006800
book

Volg je instinct, niet de feiten

tedxAmsterdam-lezing 2012

Rory Sutherland

(Nederlands, Gebonden, 28-01-2015)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 7,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De ratio voert nog steeds de boventoon in ondernemingen. Bij de besluitvorming, bij het zoeken naar nieuwe producten, bij marketing: meten is weten. Met een goed doortimmerd verhaal krijg je je plan erdoor, met cijfers en spreadsheets worden nieuwe producten ontwikkeld en marketingacties uitg... Lees verder
50
Privacy bestaat niet - Peter Olsthoorn - ISBN: 9789491560545
book
Order now

Privacy bestaat niet

doe er je voordeel mee

Peter Olsthoorn

(Nederlands, Paperback, 09-11-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 16,50
Genre: Marketing
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke voordelen ben je bereid een deel daarva... Lees verder
51
Het no-nonsenseboek over merken bouwen - Josien van der Laan; Suzanne van Gompel - ISBN: 9789089651853
book
Order now

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Josien van der Laan; Suzanne van Gompel

(Nederlands, Paperback, 31-10-2013)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 25,00
Genre: Marketing
Merkgerichte organisaties zijn financieel succesvoller. Ze slagen er beter in om op te vallen. Ze zijn bekender, populairder, hebben betere marges en loyalere klanten. Ze weten betere medewerkers en partners aan zich te binden. Een sterk merk geeft dus een grote concurrentievoorsprong. Maar hoe b... Lees verder
52
Het einde van business as usual - Brain Solis - ISBN: 9789491560507
book

Het einde van business as usual

de consumentenrevolutie vraagt om een nieuwe manier van werken

Brain Solis

(Nederlands, Paperback, 09-10-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 29,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar b... Lees verder
53
Interne communicatie bij verandering - Huib Koeleman - ISBN: 9789491560408
book
Order now

Interne communicatie bij verandering

van middelen- naar interventiedenken

Huib Koeleman

(Nederlands, Paperback, 26-07-2017)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 35,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie. * 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering. * Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C. * 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie ges... Lees verder
54
Grondslagen van de marketing - Bronis Verhage - ISBN: 9789001817855
book
Order now

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage

(Nederlands, Gebonden, 24-08-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 79,95
Genre: Marketing
Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin de student passie voor het vak bij te brengen. De student leert hoe hij met crea... Lees verder
55
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud - Paul Moers - ISBN: 9789490085377
book

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

8 stappen om uw klant te verdienen

Paul Moers

(Nederlands, Paperback, 26-10-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 24,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlenin... Lees verder
56
Aan de slag met content marketing - Aart Lensink - ISBN: 9789491560477
book

Aan de slag met content marketing

Aart Lensink

(Nederlands, Paperback, 07-11-2014)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 33,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
'Aan de slag met contentmarketing' van Aart Lensink is in de eerste plaats bedoeld voor marketeers en communicatiemensen. In dit boek beantwoordt hij een aantal basisvragen op het voor velen relatief nieuwe terrein van contentmarketing. Aart Lensink is directeur en mede-oprichter van LVB Networks, ... Lees verder
57
De Conversation Company - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789081516334
book
Order now

De Conversation Company

gebruik de feedback van je klanten nu ook echt

Steven Van Belleghem

(Nederlands, Gebonden, 17-02-2012)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de... Lees verder
58
De kunst van cultuurmarketing - Ruurd Mulder - ISBN: 9789046903698
book
Order now

De kunst van cultuurmarketing

Ruurd Mulder

(Nederlands, Paperback, 26-06-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 37,50
Genre: Marketing
Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de cultu... Lees verder
59
Vonk! - Petra Hoogerwerf - ISBN: 9789075458701
book

Vonk!

fondsen werven met hoofd en hart

Petra Hoogerwerf

(Nederlands, Paperback, 25-03-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 24,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
"Je inzetten voor de maatschappij is een inspirerende activiteit. Financiering en samenwerkingspartners zoeken is creatief en leuk. Je moet komen tot een inspirerend verhaal dat anderen enthousiasmeert. Ik noem dat de 'vonk': de verbinding tussen gevers en organisatie die voortkomt uit een gevoel ie... Lees verder
60
Een digitaal marketingplan in 100 dagen - Bert Van Wassenhove - ISBN: 9789401405591
book

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Bert Van Wassenhove

(Nederlands, Paperback, 20-06-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 30,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Een krachtig model om álle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid! Het '100 dagen'-stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie en welke stappen je ... Lees verder
61
Basisboek entertainmentmarketing - Henk Penseel - ISBN: 9789046903667
book
Order now

Basisboek entertainmentmarketing

media, muziek, film, games en evenementen

Henk Penseel

(Nederlands, Paperback, 19-06-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 59,00
Genre: Marketing
Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad. Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederl... Lees verder
62
Big brand moments - Lilian Klijnstra; Sjoerd Jeltsema; Marco de Boer - ISBN: 9789491560453
book

Big brand moments

en andere marketingcommunicatiemanagementtools

Lilian Klijnstra; Sjoerd Jeltsema; Marco de Boer

(Nederlands, Paperback, 13-06-2013)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 16,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Big Brand MomentsJouw marketingcommunicatie onder controleZeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien.De voordelen van Big Brand Moments? Lees verder
63
LinkedInmarketing in 60 minuten - Martine Meijburg - ISBN: 9789461260543
book
Order now

LinkedInmarketing in 60 minuten

Martine Meijburg

(Nederlands, Paperback, 13-06-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet je het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedInexpert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn. Dit boek praat je in 60 minuten bij over LinkedInmarketing. Da... Lees verder