Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
18
Gevraagd worden - Hanneke Wijnker; Hugo Bakker - ISBN: 9789491442681
book
Order now

Gevraagd worden

nooit meer acquisitie in 10 stappen

Hanneke Wijnker; Hugo Bakker

(Nederlands, Paperback, 17-12-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor jou! Zelf heb ik als trainer/coach heel lang gezocht naar een manier om moeiteloos klanten aa... Lees verder
19
Virale verkooptechnieken - Peter Stinckens - ISBN: 9789402127461
book
Order now

Virale verkooptechnieken

Peter Stinckens

(Nederlands, Paperback, 19-12-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,55
Genre: Marketing
In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht. In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag weg en krijgt u een helder inzicht in de ... Lees verder
20
How cool brands stay hot - Mattias Behrer; Joeri van den Bergh - ISBN: 9789077442036
book
Order now

How cool brands stay hot

Mattias Behrer; Joeri van den Bergh

(Nederlands, Paperback, 25-11-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,95
Genre: Marketing
Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wa... Lees verder
21
Code halo's - Ben Pring; Paul Roehrig; Malcolm Frank - ISBN: 9789047008026
book
Order now

Code halo's

hoe digitale informatie over mensen, producten en organisaties de spelregels van het zakendoen revolutionair verandert

Ben Pring; Paul Roehrig; Malcolm Frank

(Nederlands, Paperback, 20-11-2014)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 21,00
Genre: Marketing
Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zo'n code halo, zodat we veel over ze te weten komen. Waa... Lees verder
22
Acquireren is een werkwoord - Josien van der Laan; Marcel Hoefman - ISBN: 9789089652539
book

Acquireren is een werkwoord

hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk

Josien van der Laan; Marcel Hoefman

(Nederlands, Paperback, 28-10-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 25,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de ... Lees verder
23
Cre&Atilde;&laquo;er een band met je klant - Bart Groothuis - ISBN: 9789461261236
book
Order now

Creëer een band met je klant

managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen

Bart Groothuis

(Nederlands, Paperback, 03-12-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 22,50
Genre: Marketing
Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je ee... Lees verder
24
Contentbijbel - Lies Meiboom; Cor Hospes - ISBN: 9789491560743
book

Contentbijbel

hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde

Lies Meiboom; Cor Hospes

(Nederlands, Gebonden, 29-10-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 33,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Contentbijbel. Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek gerefereerd. En diezelfde verhalen do... Lees verder
25
Marketing - ISBN: 9789033497834
book

Marketing

de basisprincipes

(Nederlands, Gebonden, 26-07-2016)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 26,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit boek is ontstaan vanuit een voelbare behoefte aan een samenvattend overzicht in het domein van marketing. Het onderscheidt zich duidelijk van de vele uitgebreide, maar vaak complexe, marketinghandboeken. Dit werk is in de eerste plaats een handboek voor bachelor- studenten die een helder en over... Lees verder
26
Fotomarketing - Esther Liebregts - ISBN: 9789460840135
book

Fotomarketing

Esther Liebregts

(Nederlands, Paperback, 11-11-2014)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 24,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto's verbinden mensen; foto's delen brengt ons samen. Camera's zijn overal. Ook bedrijven hebben hier baat bij. Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst ui... Lees verder
27
Uitverkocht! - Jim Stolze - ISBN: 9789400505735
book
Order now

Uitverkocht!

Jim Stolze

(Nederlands, Paperback, 25-09-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van me... Lees verder
28
Meer omzet met je webshop - Jurjen Jongejan - ISBN: 9789089652294
book
Order now

Meer omzet met je webshop

in vier stappen naar een hogere conversie

Jurjen Jongejan

(Nederlands, Paperback, 20-12-2018)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 26,00
Genre: Marketing
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar... Lees verder
29
Wat willen we nou van managers? - Josien van der Laan; Wouter Fioole - ISBN: 9789089652270
book

Wat willen we nou van managers?

op zoek naar de essentie van organisaties

Josien van der Laan; Wouter Fioole

(Nederlands, Paperback, 17-09-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 25,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen, moeten we niet nog dieper in functionele deelgebieden duiken, maar juist ... Lees verder
30
Handboek online marketing 4.0 - Patrick Petersen - ISBN: 9789491560705
book
Order now

Handboek online marketing 4.0

online marketing 4.0 praktische lessen om een expert te worden

Patrick Petersen

(Nederlands, Paperback, 30-08-2014)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 43,50
Genre: Marketing
Handboek Online Marketing Praktische lessen om een expert te worden 4 Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze ... Lees verder
31
Handboek google analytics - Gerard Rathenau - ISBN: 9789059407626
book
Order now

Handboek google analytics

Gerard Rathenau

(Nederlands, Paperback, 27-08-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie k... Lees verder
32
Het merk voorbij - Rudy van Belkom - ISBN: 9789046904183
book
Order now

Het merk voorbij

handboek voor identiteit en imago

Rudy van Belkom

(Nederlands, Paperback, 14-08-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 38,50
Genre: Marketing
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heef... Lees verder
33
Marketingstrategie in ontwikkeling - Anton Klop - ISBN: 9789046904206
book
Order now

Marketingstrategie in ontwikkeling

van klassieke modellen naar waardemarketing

Anton Klop

(Nederlands, Paperback, 05-08-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,50
Genre: Marketing
Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog s... Lees verder
34
Totaalcreatie - Bert Wisniewski - ISBN: 9789081301404
book
Order now

Totaalcreatie

Bert Wisniewski

(Nederlands, Paperback, 30-07-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
Een opmerkelijke zienswijze die frivool samenspel tussen opdrachtgever en het creatieve bureau oplevert. 'Totaalcreatie' geeft antwoord op een groeiende vraag naar originaliteit, speelsheid en regie in de creatieve sector. Een must voor marketeers, brandmanagers, creatieven en strategen. Het boek g... Lees verder
35
Dokter, ik heb last van klanten - Lilian Klijnstra; Mike Hoogveld - ISBN: 9789491560651
book
Order now

Dokter, ik heb last van klanten

17 recepten om snel beter te worden

Lilian Klijnstra; Mike Hoogveld

(Nederlands, Paperback, 12-07-2014)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 19,50
Genre: Marketing
Iedereen heeft te maken met klanten. Of je nu werkt bij een commercieel bedrijf of bij een overheidsinstantie. Toch lijkt het vaak of we allergisch zijn voor klanten. We willen het maximale uit de klant halen, maar stellen hem niet centraal in alles wat we doen. In 'Dokter, ik heb last van klanten' ... Lees verder
36
Contentmarketing in 60 minuten - Carlijn Postma - ISBN: 9789461261014
book
Order now

Contentmarketing in 60 minuten

Carlijn Postma

(Nederlands, Paperback, 24-06-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, ... Lees verder
37
Islamic branding - Abdelaziz Aouragh - ISBN: 9789047006848
book

Islamic branding

het mekka van kansen

Abdelaziz Aouragh

(Nederlands, Paperback, 05-06-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 21,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) hebben de toekomst, wereldwijd en in Nederland en Vlaanderen: meer dan 50 procent van alle moslims op de wereld is jonger dan 25 jaar. Maar tot op heden raken marketeers en adverteerders niet de juiste snaar. Ze begrijpen de i... Lees verder
38
Klanthelden in de 9 + organisatie - Stephan van Slooten; Berry Veldhoen - ISBN: 9789089652256
book
Order now

Klanthelden in de 9 + organisatie

excelleren in emotionele klantbeleving

Stephan van Slooten; Berry Veldhoen

(Nederlands, Gebonden, 01-02-2017)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 32,50
Genre: Marketing
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. ... Lees verder
39
MARKETINGFACTS JAARBOEK 2014 - 2015 - Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer - ISBN: 9789078972099
book
Order now

MARKETINGFACTS JAARBOEK 2014 - 2015

platform voor interactieve marketing

Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer

(Nederlands, Paperback, 07-06-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen di... Lees verder
40
B2B contentmarketing - Bob Oord - ISBN: 9789089652287
book
Order now

B2B contentmarketing

de 7 fundamenten

Bob Oord

(Nederlands, Paperback, 05-06-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,00
Genre: Marketing
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klant... Lees verder