Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
121
Zo maak je een marketingplan - N. van der Sluijs; Frank de Groot - ISBN: 9789001303938
book
Order now

Zo maak je een marketingplan

N. van der Sluijs; Frank de Groot

(Nederlands, Paperback, 19-12-2008)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 22,95
Genre: Marketing
Studenten moeten tijdens hun studie regelmatig beroepsproducten opleveren, in de vorm van rapporten en plannen. Deze producten kunnen over verschillende domeinen binnen de studie gaan, bijvoorbeeld het opleveren van een marketingplan, een verkoopplan, een kwaliteitsplan, een ondernemingsplan of een ... Lees verder
122
Geen Guts Geen Glory - G. Veel - ISBN: 9789013056860
book

Geen Guts Geen Glory

G. Veel

(Nederlands, Paperback, 12-08-2013)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 18,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 'Geen guts geen glory' daagt belevenismarketinggoeroe Gemma Veel adverteerders uit om meer lef te tonen. Succesverhalen genoeg die bewijzen dat je met een relatief klein budget gigantisch veel publiciteit kan genereren. 'Geen guts geen glory' is een probaat middel tegen koudwatervrees, geeft tips... Lees verder
123
Marketing - Jolanda Bouman; Charles Koning - ISBN: 9789058711182
book

Marketing

Jolanda Bouman; Charles Koning

(Nederlands, Paperback, 29-12-2007)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, marketingmix, marktsegmentatie, marketing control, productlevenscyclus, verdedigbaar concurrentievoordeel, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing, internationale marketing, en ga zo maar door. Volgt u het nog? Nee? Lees da... Lees verder
124
Strategische sportmarketing - H. Westerbeek - ISBN: 9789054720393
book
Order now

Strategische sportmarketing

H. Westerbeek

(Nederlands, Paperback, 05-09-2007)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 41,85
Genre: Marketing
Strategische sportmarketingHans Westerbeek, Berend Rubingh, David Shilbury & Shayne QuickDe sportwereld is in de afgelopen dertig jaar ingrijpend veranderd. Was het vroeger voor zowel deelnemers als toeschouwers een plaatselijke zaterdagmiddagactiviteit, nu vindt sport elke avond op n... Lees verder
125
Zorgmarketing in de praktijk - S. van Leeuwen - ISBN: 9789023243250
book
Order now

Zorgmarketing in de praktijk

succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg

S. van Leeuwen

(Nederlands, Paperback, 07-04-2007)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 33,95
Genre: Marketing
"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisb... Lees verder
126
Marketing een managementbenadering - S. Wijnia; J.C.A.M. Wagenamkers - ISBN: 9789001933814
book

Marketing een managementbenadering

S. Wijnia; J.C.A.M. Wagenamkers

(Nederlands, Paperback, 11-08-2006)

Beschikbaar: Nee
Prijs: € 55,25 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing een managementbenadering maakt studenten stap voor stap vertrouwd met de beginselen van de marketing. Het legt eerst de basisbegrippen van het vakgebied uit. Hierbij komen onder meer onderwerpen als marketingomgeving, mogelijke strategieën en implementatie aan bod. In deze vijfde editie zi... Lees verder
127
Een hogere prijs is pure winst - Jos Burgers - ISBN: 9789013038668
book
Order now

Een hogere prijs is pure winst

Jos Burgers

(Nederlands, Paperback, 19-06-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 35,00
Genre: Marketing
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstrument dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de... Lees verder
128
MARKT ONDERZOEK BASIS EN VERDIEPING - M. Keijer; Bram Bakker; C. van der Putte - ISBN: 9789039524756
book
Order now

MARKT ONDERZOEK BASIS EN VERDIEPING

M. Keijer; Bram Bakker; C. van der Putte

(Nederlands, Paperback, 10-10-2013)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 35,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
(Markt)onderzoek:basis en verdieping behandelt de verschillende methode en technieken die bij goed (markt)onderzoek worden toegepast. Het is een basisboek dat in een veelvoud van studierichtingen te gebruiken is. Het biedt studenten de ideale startpositie om in hun vakgebied (markt)onderzoek te verr... Lees verder
129
De onmisbaarheidsfactor - Floris E. Hurts - ISBN: 9789058711762
book
Order now

De onmisbaarheidsfactor

zeven stappen om te zorgen dat klanten niet meer zonder u willen

Floris E. Hurts

(Nederlands, Paperback, 18-01-2010)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 19,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Nog nooit was de concurrentiestrijd harder dan nu. Vaak lijkt het alleen nog maar om de laagste prijs te gaan. Tegelijkertijd bestaan in veel sectoren grote verschillen tussen de oplossingen die klanten verwachten en de diensten die organisaties leveren. De gemiddelde onvrede onder klanten is hoog. ... Lees verder
130
Klanten zijn eigenlijk net mensen - Jos Burgers - ISBN: 9789052615554
book
Order now

Klanten zijn eigenlijk net mensen

en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

Jos Burgers

(Nederlands, Paperback, 05-02-2008)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,50
Genre: Marketing
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn… Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal... Lees verder
131
Verkoper &amp; verkoop - A.A.M.. Tak - ISBN: 9789001652357
book
Order now

Verkoper & verkoop

A.A.M.. Tak

(Nederlands, Paperback, 07-09-2005)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 63,95
Genre: Marketing
Deze editie van Verkoper en Verkoop volgt in grote lijnen de exameneisen van het NIMA Sales-A-examen, maar leidt wel tot een hoger kennisniveau dan het NIMA vereist. Daarmee is dit boek ook goed bruikbaar in andere opleidingen waarin Sales aan bod komt. De door het NIMA geformuleerde gedrags- en com... Lees verder
132
Inleiding tot de marketing - B. Verhage - ISBN: 9789020733136
book
Order now

Inleiding tot de marketing

werkboek en cases

B. Verhage

(Nederlands, Paperback, 10-01-2009)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 41,25
Genre: Marketing
Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Door een uitgekiende onderwerpskeuze is dit boek compleet en toch beknopt. Een aantal onderwerpen zoals Business-to-buss... Lees verder
133
Inleiding tot de marketing - B. Verhage - ISBN: 9789020733082
book
Order now

Inleiding tot de marketing

B. Verhage

(Nederlands, Paperback, 27-06-2009)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 58,95
Genre: Marketing
Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Door een uitgekiende onderwerpskeuze is dit boek compleet en toch beknopt. Een aantal onderwerpen zoals Business-to-buss... Lees verder
134
MarketingWatch, Strategisch testen in direct marketing - F. Reichardt - ISBN: 9789013019797
book
Order now

MarketingWatch, Strategisch testen in direct marketing

meer respons, meer klanten, meer rendement

F. Reichardt

(Nederlands, Gebonden, 23-04-2005)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 25,25
Genre: Marketing
Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. ‘Geen tijd’ en ‘geen geld’, zegt... Lees verder
135
Key-account management - Marian Dingena - ISBN: 9789014088839
book
Order now

Key-account management

Marian Dingena

(Nederlands, Paperback, 07-02-2014)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 39,00
Genre: Marketing
Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-ac... Lees verder
136
Debiteurenbeheer - P.L.A.M. van Kessel; H. Cloosterman; A. Standaar - ISBN: 9789013018172
book
Order now

Debiteurenbeheer

de rol van de administrateur

P.L.A.M. van Kessel; H. Cloosterman; A. Standaar

(Nederlands, Paperback, 09-11-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 28,50
Genre: Marketing
Faillissementen, surséances van betaling, schuldsaneringen. Problemen waar iedereen die verantwoordelijk is voor het beheren van vorderingen, mee te maken heeft. En bedrijven lopen veel geld mis. In Debiteurenbeheer leest u onder andere hoe u het beheer van de vorderingen kunt organiseren, wat da... Lees verder
137
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases - N. Scholl; K. de Ruyter - ISBN: 9789051894172
book
Order now

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

N. Scholl; K. de Ruyter

(Nederlands, Paperback, 04-09-2013)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,95
Genre: Marketing
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de... Lees verder
138
Klantgericht telefoneren - E. Bosmans - ISBN: 9789052614960
book
Order now

Klantgericht telefoneren

handleiding voor optimale telefonische bereikbaarheid en succesvolle telefoongesprekken

E. Bosmans

(Nederlands, Paperback, 11-07-2011)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 31,50
Genre: Marketing
Het telefoongesprek geld als het visitekaartje van u, uw afdeling en uw organisatie. Telefonisch contact biedt kansen om klanten te binden en te houden. We mogen dus verwachten dat organisaties dit middel serieus nemen en professioneel hanteren. Helaas is dat niet altijd het geval. 'Klantgericht tel... Lees verder