Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
101
Rocket surgery made easy - Steve Krug - ISBN: 9789058714404
book
Order now

Rocket surgery made easy

verder met usability

Steve Krug

(Nederlands, Paperback, 29-03-2011)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 14,95
Genre: Marketing
Het langverwachte vervolg op het enorm succesvolle ‘Don’t make me think!’ Het idee dat een gebruiker als vanzelf zijn weg moet kunnen vinden op je site is al jaren bekend. En het is ook al jaren bekend dat het enorm loont als je je site regelmatig laat testen op die usability. Maar welke organi... Lees verder
102
Klaar om te wenden - Paul de Ruijter - ISBN: 9789055947126
book
Order now

Klaar om te wenden

handboek voor de strateeg

Paul de Ruijter

(Nederlands, Gebonden, 21-12-2016)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
Strategen zijn nodig. De wereld om ons heen verandert continu. Er is onzekerheid over de toekomst en er is behoefte aan visie. Wat brengt de toekomst? Waar gaan we heen? Wat is ons succesverhaal?Dit handboek is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil z... Lees verder
103
Brand-id - Ineke Huyskens; Wil Michiels - ISBN: 9789058714480
book
Order now

Brand-id

inspiratieboek voor creatief denken

Ineke Huyskens; Wil Michiels

(Nederlands, Paperback, 26-10-2012)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 32,95
Genre: Marketing
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen ¿ Maar hoe do... Lees verder
104
Nextopia - Micael Dahl&Atilde;&copy;n - ISBN: 9789049105846
book
Order now

Nextopia

leven, zaken en liefde in de expactations society

Micael Dahlén

(Nederlands, Paperback, 01-11-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
Nextopia gaat over de expectations society, waarin iedereen altijd bezig is met de toekomst, met vooruitzichten. Zo was de Ipad al maanden voor de release een felbegeerde gadget en werd Obama tijdens zijn campagne binnengehaald als de nieuwe Messias. Na een jaar presidentschap daalde zijn popularite... Lees verder
105
Generatie Einstein - Inez Groen; I. groen; Jeroen Boschma; J. Boschma - ISBN: 9789022999035
book
Order now

Generatie Einstein

Inez Groen; I. groen; Jeroen Boschma; J. Boschma

(Nederlands, Paperback, 01-10-2010)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Gefeliciteerd! Door dit boek op te pakken, heb je de eerste stap gezet op weg naar jouw droom! Laat deze impuls niet verloren gaan. Blijf met jouw droom bezig, blijf bewust keuzes maken. Dan hoef je later niet te denken: ‘had ik maar...’ Wat is jouw droom? Wat zou jij het liefste doen als je ... Lees verder
106
Wetten van succes - 50 Cent; 50 Cent; Robert Greene - ISBN: 9789029086349
book

Wetten van succes

50 Cent; 50 Cent; Robert Greene

(Nederlands, Paperback, 29-10-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In de winter van 2006 leerde Robert Greene de beroemde rapper 50 Cent kennen. Hun levens filosofie bleek, ondanks grote persoonlijke verschillen, veel overeenkomsten te hebben: de succesauteur zag in 50 Cent een sprekend, levend voorbeeld van de historische personen die hij in zijn vorige boeken bes... Lees verder
107
De 24 wetten van het verleiden - Robert Greene - ISBN: 9789029086639
book
Order now

De 24 wetten van het verleiden

een Joost Elfers-boek

Robert Greene

(Nederlands, Paperback, 29-10-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 23,00
Genre: Marketing
Wet 1 Kies het juiste slachtoffer. Wet 2 Creëer een vals gevoel van veiligheid. Wet 3 Zend tegenstrijdige signalen uit. Wet 4 Wek de indruk dat u erg geliefd bent. Wet 5 Kweek een behoefte. Verleiding is een spel waarbij het draait om psychologie, niet om schoonheid, en iedereen heeft het in zi... Lees verder
108
ZORGMARKETING IN DE PRAKTIJK DEEL 2 - Sjors van Leeuwen; Sjoerd van Leeuwen - ISBN: 9789023246855
book
Order now

ZORGMARKETING IN DE PRAKTIJK DEEL 2

Sjors van Leeuwen; Sjoerd van Leeuwen

(Nederlands, Paperback, 29-09-2010)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 38,95
Genre: Marketing
"Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men n... Lees verder
109
Marketing 3.0 - Sandra Jeurissen; Iwan Setlawan; Hermawan Katajaya; Philip Kotler - ISBN: 9789052617886
book
Order now

Marketing 3.0

Vind de klik met je klant

Sandra Jeurissen; Iwan Setlawan; Hermawan Katajaya; Philip Kotler

(Nederlands, Gebonden, 01-09-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
In Marketing 1.0 stond het product centraal. Marketing 2.0 draaide om de klant. Nu is het tijd voor de volgende stap. Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actiever en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- en businessstrategie benader... Lees verder
110
Laat met je merk spelen - Bart Hufen - ISBN: 9789013069365
book

Laat met je merk spelen

games als marketingmiddel

Bart Hufen

(Nederlands, Paperback, 04-03-2014)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 29,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Iedereen speelt spelletjes, in het groot of in het klein, alleen of met anderen. Spelen is de meest pure vorm van leren en beleven. De gamesindustrie is met een wereldwijde omzet van zestig miljard euro inmiddels groter dan de muziekindustrie. Wie spelen er games? Welke genres en platformen zijn er ... Lees verder
111
Mediaplanning - Babs van Teylingen-Geerlings - ISBN: 9789047301530
book
Order now

Mediaplanning

van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop

Babs van Teylingen-Geerlings

(Nederlands, Paperback, 14-08-2015)

Beschikbaar: Printing on demand
Prijs: € 31,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproce... Lees verder
112
De Ultieme Kudde - Mark Earls - ISBN: 9789490574031
book
Order now

De Ultieme Kudde

het begrijpen en beinvloeden van massagedrag

Mark Earls

(Nederlands, Paperback, 22-04-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 25,00
Genre: Marketing
De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog: wij zijn de meest dominante diersoort ter... Lees verder
113
Online Marketing - Jeroen Bertrams - ISBN: 9789055947027
book
Order now

Online Marketing

strategie en tactiek

Jeroen Bertrams

(Nederlands, Gebonden, 11-03-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing (hyves, twitter... Lees verder
114
Guerrillamarketing voor Dummies - Hessel Leistra; Patrick Garrigan; P. Garrigan; Jonathan Margolis; J. Margol... - ISBN: 9789043018166
book
Order now

Guerrillamarketing voor Dummies

Hessel Leistra; Patrick Garrigan; P. Garrigan; Jonathan Margolis; J. Margol...

(Nederlands, Paperback, 05-09-2009)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 28,95
Genre: Marketing
Guerrillamarketing is een verzamelterm voor alle niet-traditionele marketing- en promotieactiviteiten, zoals buzz marketing en viral marketing.Hoewel het begrip guerrillamarketing al in 1984 werd geïntroduceerd, maken bedrijven er pas de laatste jaren op grote schaal gebruik van. Guerrillamarketing ... Lees verder
115
Moodmanagement - Susanne Piet - ISBN: 9789043019125
book
Order now

Moodmanagement

stemming maken, sturen en beheersen

Susanne Piet

(Nederlands, Paperback, 01-07-2010)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Moodmanagement is binnen organisaties een nog relatief onbekend instrument waar maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl moodmanagement veel voordeel kan opleveren. U kunt bijvoorbeeld uw klanten op subtiele wijze sturen zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst ... Lees verder
116
Internetmarketing voor Dummies - Hessel Leistra; Jan Zimmerman - ISBN: 9789043018685
book
Order now

Internetmarketing voor Dummies

Hessel Leistra; Jan Zimmerman

(Nederlands, Paperback, 15-12-2009)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 29,00
Genre: Marketing
De tijd dat bedrijven en organisaties het zich konden veroorloven om voorbij te gaan aan internet ligt ver achter ons. Het is essentieel om uw bedrijf te presenteren op het web, om producten en diensten online aan te bieden, zoekmachines zo goed mogelijk in te zetten, internet als verkoopkanaal te g... Lees verder
117
Succesvolle E-mail Marketing - Maya Dornseiffer; Rob Woelinga; Marc Borgers - ISBN: 9789076051260
book
Order now

Succesvolle E-mail Marketing

inclusief 76 praktische tips

Maya Dornseiffer; Rob Woelinga; Marc Borgers

(Nederlands, Paperback, 15-12-2009)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
E-mailmarketing is uitgegroeid tot een veelgebruikt instrument in de totale marketingmix. De mogelijkheden van e-mail om op effectieve en efficiënte wijze met uw klanten te communiceren zijn talrijk en het mooie is dat zij ook direct met u kunnen communiceren. Zo voegt e-mail waarde toe aan uw klant... Lees verder
118
- ISBN: 9789043016537
book
Order now

Geen titel

(Nederlands, Gebonden, 26-11-2009)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 25,95
Genre: Marketing
Onze maatschappij ontwikkelt zich in rap tempo tot een emotiemaatschappij. Aangedreven door een economie die het creëren van positieve en het voorkomen van negatieve emoties als hoofddoel kent. Consumenten streven er bewust naar om emoties te ‘consumeren’ . Roland en Rogier van Kralingen hebben ontd... Lees verder
119
Brand flow - Michel A. Jansen - ISBN: 9789013068023
book

Brand flow

creeer de optimale merkervaring

Michel A. Jansen

(Nederlands, Paperback, 13-09-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 28,75 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Het continu bieden van meerwaarde is dé grote uitdaging om bestaansrecht te hebben. En dat is niet eenvoudig onder de huidige omstandigheden. Sommige merken slagen daar dan ook beter in dan andere merken. Merken zoals IKEA, Nike, BMW, Apple, Starbucks, Interpolis, HEMA en Rabobank zijn in staat om o... Lees verder
120
Hoe pak je een oen zijn poen - L. Pot; Leo Pot - ISBN: 9789077881545
book
Order now

Hoe pak je een oen zijn poen

de psychologie van het overtuigen

L. Pot; Leo Pot

(Nederlands, Paperback, 27-05-2009)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 12,50
Genre: Marketing
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verblu... Lees verder
121
Professionele ontwikkeling: de toekomst in beeld - Hulst, W. van - ISBN: 9789052615455
book
Order now

Professionele ontwikkeling: de toekomst in beeld

de toekomst in beeld

Hulst, W. van

(Nederlands, 16-04-2021)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 23,95
Genre: Marketing
'De nieuwe professional' richt zich op professionele zakelijke dienstverleners die in een veranderende markt en organisatie meer uit hun vak willen halen door nieuwe competenties te ontwikkelen. Deze audio-reeks opent met een inleiding op het vakgebied en een actuele stand van zaken, de volgende 8 c... Lees verder
122
Praktische lessen over marketing en communicatie in de zorg - E. Kleverlaan; F. van Wijck - ISBN: 9789013059410
book

Praktische lessen over marketing en communicatie in de zorg

... het begint met een zesje

E. Kleverlaan; F. van Wijck

(Nederlands, Paperback, 11-12-2008)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 33,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Een praktisch boek over marketing en communicatie in de gezondheidszorg. Doel is vanuit de praktijk te komen tot de achterliggende marketinglessen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit alle geledingen van de gezondheidszorg (de uiteenlopende taakgebieden in de eerste, anderhalve en tweede lijn) b... Lees verder
123
Cool! - D. van Thiel; Diederick van Thiel - ISBN: 9789043015899
book
Order now

Cool!

winst door belevingsmarketing

D. van Thiel; Diederick van Thiel

(Nederlands, Paperback, 23-09-2008)

Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
Steeds meer ondernemers en marketeers onderschrijven de noodzaak om de emoties en levensstijlen van consumenten serieus te nemen en er op in te spelen; veel merken en bedrijven zullen niet overleven als ze belevingsmarketing geen onderdeel maken van hun strategie. Maar hoe pak je dat in de praktijk ... Lees verder