Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Concepting 2020 - Jan Rijkenberg - ISBN: 9789045313528
Het merk mens - Fons Van Dyck - ISBN: 9789020972009

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Vier het leven - Duncan Stutterheim - ISBN: 9789047008927
book
Order now

Vier het leven

TEDxAmsterdam-lezing 2014

Duncan Stutterheim

(Nederlands, Gebonden, 28-11-2015)

Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Prijs: € 8,00
Genre: Marketing
Met elke nieuwe generatie komen er andere waarden naar boven. Stutterheim, die de hartslag van de nieuwe generatie feilloos aanvoelt, besloot de manier waarop hij zakendoet totaal om te gooien. In plaats van te koersen op pure winst en omzet, richt hij zich nu veel meer op de sociale toegevoegde waa... Lees verder
2
Wat als de klant nee zegt? - Geert Delobelle - ISBN: 9789401426466
book
Order now

Wat als de klant nee zegt?

praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Geert Delobelle

(Nederlands, Paperback, 03-10-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen Hoe laat je je klant inzien dat jij precies aanbiedt wat hij nodig heeft? Een antwoord op alle mogelijke weerstanden van je klant. 'Ik beslis daar niet alleen over', 'Geen interesse', 'Ik zal er nog eens over nadenken' ... Als verkoper krijg je ... Lees verder
3
The Spirit of the Valley - Steven Van Belleghem; Harry Demey; Peter Hinssen - ISBN: 9789401426558
book
Order now

The Spirit of the Valley

overdonderende inspiratie uit het nieuwe wilde Westen (voor ondernemende pioniers van morgen)

Steven Van Belleghem; Harry Demey; Peter Hinssen

(Nederlands, Gebonden, 26-09-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Hoe de geest van Silicon Valley ondernemers inspireert om de wereld opnieuw uit te vinden. Wat gebeurt er als je twintig succesvolle CEO's samenbrengt en hen een week lang laat rondtoeren in Si... Lees verder
4
The network always wins - Peter Hinssen - ISBN: 9789401427258
book
Order now

The network always wins

hoe overleven in een onzeker tijdperk

Peter Hinssen

(Nederlands, Gebonden, 19-12-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 30,00
Genre: Marketing
Wat als markten sneller veranderen dan bedrijven? We bouwen nog altijd organisaties als honderd jaar geleden. Bedrijven zijn te gestructureerd, te bureaucratisch en daardoor gewoon te traag. Zo is er het voorbeeld van de Amerikaanse generaal McChrystal, die naar Afghanistan trok met een typische com... Lees verder
5
Alles is Marketing - Truus Koppelaar - ISBN: 9789079399703
book
Order now

Alles is Marketing

Inspiratie voor ondernemers

Truus Koppelaar

(Nederlands, Paperback, 16-09-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 16,90
Genre: Marketing
Alles is marketing, inspiratie voor ondernemers Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien... Lees verder
6
Voodoo-marketing - Mark Ubbink; Jan Dijkgraaf; Ronald Voorn - ISBN: 9789491560965
book
Order now

Voodoo-marketing

de geheime trucs om consumenten te verleiden

Mark Ubbink; Jan Dijkgraaf; Ronald Voorn

(Nederlands, Paperback, 12-09-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,95
Genre: Marketing
GENOMINEERD VOOR DE PIM MARKETINGLITERATUURPRIJS 2015 Lees verder
7
De kleine je website promoten voor Dummies - Maria Heesen; Jan Zimmerman - ISBN: 9789045350929
book
Order now

De kleine je website promoten voor Dummies

Maria Heesen; Jan Zimmerman

(Nederlands, Paperback, 04-09-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 9,00
Genre: Marketing
Een website is he´t visitekaartje voor producten en diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van hetontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik van pay-per-click- en banneradverten... Lees verder
8
Inleiding marketing - Stefan Renkema - ISBN: 9789089536716
book
Order now

Inleiding marketing

een introductie in een dynamisch vakgebied

Stefan Renkema

(Nederlands, Paperback, 24-06-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 33,00
Genre: Marketing
De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooi... Lees verder
9
Social business now - Jolante van Hemert; Sanne Heerink; Sonja Loth - ISBN: 9789462720084
book
Order now

Social business now

hoe social media elke organisatie sterker, elke medewerker meer betrokken en elke klant blijer maakt

Jolante van Hemert; Sanne Heerink; Sonja Loth

(Nederlands, Paperback, 24-06-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 14,95
Genre: Marketing
In dit boek wordt aan de hand van de visie van Social Inc., en gekoppeld aan voorbeelden en meningen uit de praktijk, de kracht van social business op een rij gezet, zonder de gevaren en valkuilen over het hoofd te zien. Het boek is voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer - van c... Lees verder
10
De journalist als zzp-er - Maaike Severijnen; Yolan Witterholt - ISBN: 9789491560903
book
Order now

De journalist als zzp-er

Maaike Severijnen; Yolan Witterholt

(Nederlands, Paperback, 18-06-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang ni... Lees verder
11
Marketing handboek voor een succesvolle praktijk - Sandra Derksen; Jeanet Bathoorn - ISBN: 9789462037519
book
Order now

Marketing handboek voor een succesvolle praktijk

help meer mensen, verdien meer geld en leid het leven waar je van houdt...NU!

Sandra Derksen; Jeanet Bathoorn

(Nederlands, Paperback, 09-06-2015)

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors die volgens het uurtje-factuurtje principe werken en meer willen verdienen door ... Lees verder
12
Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 - Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer - ISBN: 9789078972310
book
Order now

Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

platform voor interactieve marketing

Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer

(Nederlands, Paperback, 09-06-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van ni... Lees verder
13
Retail theater - Erik Gille; Femke Cuijpers; Carin Frijters - ISBN: 9789081951128
book
Order now

Retail theater

het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop

Erik Gille; Femke Cuijpers; Carin Frijters

(Nederlands, Paperback, 30-05-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,00
Genre: Marketing
RetailTheater Het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop “Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?” Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) en Femke Cuijpers bijna dagelijks krijgen. En met dit boek RetailTheater - Het praktische vervolg op Prikkel ... Lees verder
14
De Bebogeen jaren - Robert Dusarduijn - ISBN: 9789078094678
book
Order now

De Bebogeen jaren

kostschool 1953-1958

Robert Dusarduijn

(Nederlands, Paperback, 21-05-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 19,50
Genre: Marketing
Op 13-jarige leeftijd wordt Robert in 1953 door zijn moeder naar een jongenskostschool gestuurd, het convict St. Marie te Roosendaal. Tijdens de weekenden bij zijn ouders in Sluis ziet hij hoe z'n ouders de winkel en het hotel opbouwen en zoekt hij ontspanning in het mondaine vlakbij gelegen Knokke... Lees verder
15
Inleiding sales - Stefan Renkema - ISBN: 9789462365490
book
Order now

Inleiding sales

een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

(Nederlands, Paperback, 25-04-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 33,00
Genre: Marketing
Als er niets wordt verkocht, dan gebeurt er niets. Iedere organisatie heeft daarom kopende klanten nodig om te kunnen voortbestaan. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is daarmee van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar ... Lees verder
16
Persuasion profiling - Maurits Kaptein - ISBN: 9789047008729
book
Order now

Persuasion profiling

how the internet knows what makes you tick

Maurits Kaptein

(Nederlands, Paperback, 09-05-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundred visitors make a purchase. Why is this gap so large? The answer can partly be found in the ways in whi... Lees verder
17
Power to the people - Sjors van Leeuwen; Marian Draaisma - ISBN: 9789082340303
book
Order now

Power to the people

marketing in de zorg

Sjors van Leeuwen; Marian Draaisma

(Nederlands, Paperback, 18-03-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 29,95
Genre: Marketing
De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan z... Lees verder
18
Business Bloopers - Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen - ISBN: 9789462542716
book
Order now

Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen

(Nederlands, Paperback, 06-03-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 17,95
Genre: Marketing
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met on... Lees verder
19
Een zaak van geld - Lisanne Mathijssen; Ellen de Lange-Ros - ISBN: 9789082027426
book
Order now

Een zaak van geld

voor ondernemende of creatieve mensen die geld niet zo belangrijk vinden, of er juist veel meer van willen om hun dromen te realiseren

Lisanne Mathijssen; Ellen de Lange-Ros

(Nederlands, Paperback, 16-04-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
Anna, Joris en Orlando zijn hechte vrienden. Ze werken als zelfstandige, manager en creatieve winkelier. Op een avond belanden ze samen bij het rockconcert van zanger David en zijn zus Daniëlle. Zij is een sympathieke en succesvolle zakenvrouw die volop geld weet te verdienen binnen het creatieve be... Lees verder
20
Lof der commercie - Ruurd Mulder - ISBN: 9789462544819
book
Order now

Lof der commercie

over olifantenmarketeers, de ethiek van wasmachineontkalkers en godsdienst als product

Ruurd Mulder

(Nederlands, Paperback, 22-01-2015)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 15,00
Genre: Marketing
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels verantwoordelijk voor worden gehouden. Marketeers met hun fixatie op winst en omzet zouden te weinig oog hebbe... Lees verder
21
Handboek ContentStrategie - Patrick Petersen - ISBN: 9789491560866
book
Order now

Handboek ContentStrategie

boeien en binden met een praktische contentstrategie

Patrick Petersen

(Nederlands, Paperback, 20-12-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 32,50
Genre: Marketing
Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrij... Lees verder
22
Gevraagd worden - Hanneke Wijnker; Hugo Bakker - ISBN: 9789491442681
book
Order now

Gevraagd worden

nooit meer acquisitie in 10 stappen

Hanneke Wijnker; Hugo Bakker

(Nederlands, Paperback, 17-12-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: Marketing
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor jou! Zelf heb ik als trainer/coach heel lang gezocht naar een manier om moeiteloos klanten aa... Lees verder
23
Virale verkooptechnieken - Peter Stinckens - ISBN: 9789402127461
book
Order now

Virale verkooptechnieken

Peter Stinckens

(Nederlands, Paperback, 19-12-2014)

Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Prijs: € 20,00
Genre: Marketing
In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht. In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag weg en krijgt u een helder inzicht in de ... Lees verder